buradan senaristlere sesleniyorum, arkadaşlar insan izliyor bunu, sizin koca koca adamları gözyaşlarını saklamak için türlü işkencelere maruz bırakmaya ne hakkınız var?
evde üç erkeğiz biri telefona bakıyormuş gibi yaptı, diğeri balkona sigara içme bahanesini kullandı bana bi şey kalmayınca ben de yakınımdaki iğne ipliği alıp saçma sapan eşofman diktim lan!
erkek kardeşi ya da abisi olanlar o yerdeyken abi deyişinden, son sahnedeki sarılmadan fena etkilendi abiler.
güzel dizi, valla helal olsun.
07.12.2019 · 14. sıra
poyeta
06.12.2019 00:13