uzak durulması gereken genç.
selefi görüşler sergileyen bir arkadaş. bunlardan uzak durun kendinizi kaptırırsanız suriye sınırından öteye geçmiş ışid veya el kaide için kendinizi savaşırken bulabilirsiniz.
örneği çok.
tamam tarikatlere de yaklaşmayın ama bu selefilere de asla yaklaşmayın. hiç ummadığınız insanları bir anda ışid içinde bulabilirsiniz. odtü'de okumuş, finlandiya'da yüksek lisans yapmaktayken ışid'e katılan ve katıldıktan bir süre sonra rakka'da bir hava saldırısında hayatını kaybeden bir gencin ismini aşağıya bırakıyorum. inceleyiniz.
(bkz: raşid tuğral)
Sık geçen başlıklar
arjantin mafyasi 6
ekşi profilimustafa kemal atatürk bir ülkenin başına 200-300 yılda bir gelebilecek bir liderdir. ülkesini mümkün olan en kısa zamanda toparlamis, üretimin önemini 100 sene önceden farkedip fabrikalar kurmuş ülkeye devrim yaşatmıştır.
dini inancı beni ilgilendirmiyor. bugün günde 5 vakit ezan sesi duyuyorsan bunu atatürk'e borçlusun.
kadir mısıroğlu gibi, mustafa armağan gibi tiplerin kitaplarını okuyup beyninizi zehirlemeyin.
zamanında bu hataya düşmüş bir yazar olarak sizi şiddetle uyarıyorum, ilber ortaylı, halil inalcık varken öbür ikisinin yüzüne dahi bakmayın.
dini inancı beni ilgilendirmiyor. bugün günde 5 vakit ezan sesi duyuyorsan bunu atatürk'e borçlusun.
kadir mısıroğlu gibi, mustafa armağan gibi tiplerin kitaplarını okuyup beyninizi zehirlemeyin.
zamanında bu hataya düşmüş bir yazar olarak sizi şiddetle uyarıyorum, ilber ortaylı, halil inalcık varken öbür ikisinin yüzüne dahi bakmayın.
asla senin olmayacak dandik bir eve ömür boyu kira ödemekten daha iyidir, hem de 1000 kat daha iyi.
cevabı elbette ki memur olarak 80 yıldır. ergen tribiniz hiç bitmeyecek.
galatasaraylıyım, 3 maçtır gol bile atamamışız. bunu dile getirince beşiktaş'a 8 gol yediğini fenerin de 0 çektiğini hatırlatıyoruz.
iyi bok yiyoruz. birbirimizi rakip olarak başarısızlığımızdan vura vura, taşşak geçe geçe dünyaya rezil rüsva olduk. feneri cimbomu beşiktaş'ı hepsi aynı bok. yeter be.
iyi bok yiyoruz. birbirimizi rakip olarak başarısızlığımızdan vura vura, taşşak geçe geçe dünyaya rezil rüsva olduk. feneri cimbomu beşiktaş'ı hepsi aynı bok. yeter be.
bunun en üst noktası benim için zinedine zidane'dır.