oğlum iş buldun mu? yok. tuh!
meslek öğrendin mi meslek meslek? yok. tuh!
kendi işini başlattın mı? yok. tuh!
sktr git! tavuk götlü!!!
Sık geçen başlıklar
mcleod 9
ekşi profiligitar riffleri ve sound açısından elbette (bkz: tony iommi)
e hani jazzlar blueslar seni mahvederken meditasyon yapan insanlara da namaz kılsınlar diye hönkürüyordun? ne ara dinsiz oldun varoş?
geleceğin laikçisi demiş biri.
ben de diyeyim o zaman bugünün ve geleceğin müslüman evladı.
ben de diyeyim o zaman bugünün ve geleceğin müslüman evladı.
olmayan tepkidir.
vakit kaybetmek istemeyenlere izahat:
adam seküler göç videosundan alıntı yapmış, sonuna da titanik filminden alıntı sahne koyarak "siktir git" yazmış. tam geri zekalı işi videodur kısacası :)
vakit kaybetmek istemeyenlere izahat:
adam seküler göç videosundan alıntı yapmış, sonuna da titanik filminden alıntı sahne koyarak "siktir git" yazmış. tam geri zekalı işi videodur kısacası :)
ardı ardınca müslüman ahlakının ilginç bakış açısından parçalar içeren beyandır. sadece ikisini ele alsak yeter.
--- spoiler ---
"karşılıksız iyilik" cümlesini beş dakika kadar beyin süzgecinden geçirin; bunun yalnızca duygusal, mantıki bir dayanağı bulunmayan, kup kuru bir söylem olduğunu anlayacaksınız.
--- spoiler ---
ilginç bakış açısı bir.
--- spoiler ---
sonuç: bir dindarın "cennet" için iyilik yapması "ahlaksılık" değil, "erdemdir." o, her şeyin yok olacağı bu evrende, hayatının merkezine sonu olmayanı yani allah'ı koyarak en akıllıca ticareti yapıyordur.
--- spoiler ---
ilginç bakış açısı iki.
kısacası müslüman mantığına göre "karşılıksız iyilik" zaten saçma sapan bir olay. aslında "iyilik" yapmak da, "erdem" diye yutturulan bir tür "ticaret".
müslümanların neden adam olamayacağının bir müslüman tarafından felsefe kastırılmaya çalışılarak ispatlandığı güzel beyandır. samimiyeti yüzünden teşekkür edilesi beyandır hatta.
edit: kırıcı olabileceğini düşündüğüm bir sözü çıkardım. alt tarafı sanal platform. kötü söz söylediğimize değmez.
--- spoiler ---
"karşılıksız iyilik" cümlesini beş dakika kadar beyin süzgecinden geçirin; bunun yalnızca duygusal, mantıki bir dayanağı bulunmayan, kup kuru bir söylem olduğunu anlayacaksınız.
--- spoiler ---
ilginç bakış açısı bir.
--- spoiler ---
sonuç: bir dindarın "cennet" için iyilik yapması "ahlaksılık" değil, "erdemdir." o, her şeyin yok olacağı bu evrende, hayatının merkezine sonu olmayanı yani allah'ı koyarak en akıllıca ticareti yapıyordur.
--- spoiler ---
ilginç bakış açısı iki.
kısacası müslüman mantığına göre "karşılıksız iyilik" zaten saçma sapan bir olay. aslında "iyilik" yapmak da, "erdem" diye yutturulan bir tür "ticaret".
müslümanların neden adam olamayacağının bir müslüman tarafından felsefe kastırılmaya çalışılarak ispatlandığı güzel beyandır. samimiyeti yüzünden teşekkür edilesi beyandır hatta.
edit: kırıcı olabileceğini düşündüğüm bir sözü çıkardım. alt tarafı sanal platform. kötü söz söylediğimize değmez.
askeri kızdırmak için elinden geleni yapmış ama başaramamış provokatör.
asker kılına dokunaydı hemen başlardı ama zırlamaya. maşallah filistinli müslümanların olay çıkarmak için çocukları mayın eşeği gibi kullanmakta üstlerine yok. on iki yaşında çocuğu "cennette 72 bakire huri seni bekliyor" diye intihar bombacısı yapanlardan bu kadar oluyor maalesef.
asker kılına dokunaydı hemen başlardı ama zırlamaya. maşallah filistinli müslümanların olay çıkarmak için çocukları mayın eşeği gibi kullanmakta üstlerine yok. on iki yaşında çocuğu "cennette 72 bakire huri seni bekliyor" diye intihar bombacısı yapanlardan bu kadar oluyor maalesef.
tribünlere yönelik rte konuşması. iç politika hamlesi. yoksa (bkz: hayaller galgat ağacı, gerçekler mavi marmara)
ha, globalleşmiş dünyamızda, uluslararası arenada bu söylem başına iş açar mı?
vallah aga varken marabaya laf düşmiy işte :))))
ha, globalleşmiş dünyamızda, uluslararası arenada bu söylem başına iş açar mı?
vallah aga varken marabaya laf düşmiy işte :))))
(bkz: antipartizan) adlı yazara da inadına favını verdiğim başlık.
can sağ olsun be sayın yazar kardeşim. iki günlük dünya için seni mi kırayım şimdi? aslında evet umurumda değil. gecenin bir yarısı, maksat yatar ayak güzellik, esenlik olsun :)
ama yapmasınlar be! herhalde üç, en kötü ihtimal iki yılı vardır hesabımın. unuttum gitti. kötü alıştık underground takılmaya iyi mi? yazar olursam ne halt yiyeceğimi bilemem şimdi :(
(bkz: alışmış kudurmuştan beterdir)
can sağ olsun be sayın yazar kardeşim. iki günlük dünya için seni mi kırayım şimdi? aslında evet umurumda değil. gecenin bir yarısı, maksat yatar ayak güzellik, esenlik olsun :)
ama yapmasınlar be! herhalde üç, en kötü ihtimal iki yılı vardır hesabımın. unuttum gitti. kötü alıştık underground takılmaya iyi mi? yazar olursam ne halt yiyeceğimi bilemem şimdi :(
(bkz: alışmış kudurmuştan beterdir)