şahsen ben anlamam
sevgili hükümetimiz saatleri siktiği için sabah karanlıkta işe geliyorum, akşam yine karanlıkta çıkıyorum. güneşi gördüğümüz mü var orospu çocukları.
tamam sakinim.
12.01.2018 · 7. sıra
kuzeyin torunu
11.01.2018 09:22