çok basit bir sebebi vardır.
zengin adam çirkin kadınla evlenmez, kız da büyük ihtimal anneye çeker.
Sık geçen başlıklar
tomorrowman 13
ekşi profilitik tok veya instagrama bakilarak curutelebilecek onerme
lord of the rings serisi mesela inanilmazdir. begenmeyen herkesi tek adamin seslendirdigi rus dublajlarini izlesin.
bu yüzden asla çift kavgasına karışmam. kızların mantığı yoktur, iç güdüler ile hareket ederler
simdi ezikler dolusur övgülemeye. nasıl asagilik kompleksiniz varsa...
not: turk kahvatisi eden bir amerikan onu 10 yıl anlatır, bizim ezikler de "bizde ne var" derler.
not: turk kahvatisi eden bir amerikan onu 10 yıl anlatır, bizim ezikler de "bizde ne var" derler.
butce 10 tl galiba
hangi mantıkla metrosu olan bir havalimanını kapatırsın ki?
(bkz: leonardo dicaprio)
amerikaya gel bro, cuma aksami bara girdik. yer san jose
bardaki kadinlarin:
ucte ikisi obez,
ucte biri lezbiyen tipli,
yuzde 60'si latin, yuzde 30'u asyali, yuzde 10'u beyaz.
rusya ve ukraynaya gore turkiyede guzel kiz az olabilir ama abd ve ozellikle california'ya gore inanilmaz fazla.
bardaki kadinlarin:
ucte ikisi obez,
ucte biri lezbiyen tipli,
yuzde 60'si latin, yuzde 30'u asyali, yuzde 10'u beyaz.
rusya ve ukraynaya gore turkiyede guzel kiz az olabilir ama abd ve ozellikle california'ya gore inanilmaz fazla.
sktir amk salagi. zenci = nigger degil turkcede. bu kadar ozenti olmayin, amerikan filminde yaşamıyorsunuz
dolar olmus 7 lira, aktroller hala eskiyi kotuluyor.
-bir ogretmenin emekli ikramiyesi ile bir ev + araba alinabiliyordu.
-tum cevremiz ogretmen yada kucuk esnaf olmasina ragmen, herkesin durumu iyiydi, simdiki gibi gecim sikintisi cekmiyordu.
-turkiye tarim ve hayvanciligi ile kendi kendine yetebiliyordu.
-fakirlikten cinnet gecirip, kendini yakanlar vs o kadar yaygin degildi.
-toplum ahlaki vardi, simdiki gibi cogunluk barzo ve sapik degildi.
-bir ogretmenin emekli ikramiyesi ile bir ev + araba alinabiliyordu.
-tum cevremiz ogretmen yada kucuk esnaf olmasina ragmen, herkesin durumu iyiydi, simdiki gibi gecim sikintisi cekmiyordu.
-turkiye tarim ve hayvanciligi ile kendi kendine yetebiliyordu.
-fakirlikten cinnet gecirip, kendini yakanlar vs o kadar yaygin degildi.
-toplum ahlaki vardi, simdiki gibi cogunluk barzo ve sapik degildi.
kızımız büyük ihtimal çirkindir
threesome