bugün sabah öğrendiğim, hayvanlar adına sevindiğim güzel haber.
http://www.hurriyet.com.tr/…cezasi-geliyor-40705970
haklı bir neden olmaksızın hayvan öldüren 4 aydan 3 yıla kadar hapisle cezalandırılacak. işkence gibi insanlık dışı durumlarda ceza artıyor.
edit: başlık zaten açılmış, açan arkadaş uyardı: (bkz: hayvanları öldürme ile ilgili kanun tasarısı)
aramaya inandım, lakin mâteessüf bulamadım. olur böyle vakalar, ekşi sözlük ahalisi yakalar.
12.01.2018 · 26. sıra
sick city
11.01.2018 08:25 ~ 13:31