suruç saldırısı soruşturulsun önergesini reddedenlerden birisidir. diğeri de onun stepnesidir.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
Bu listedeki 1 entry, kaynaktan kaldırıldığı için gösterilmiyor.
Detay: yasal not.
goruntulere bakilirsa cokca olu olan patlama.
edit: hala hdp, oy kazanmak icin kendi kendilerini patlatti diyen gerizekalilar goruyorum. beyinsiz orospu cocugu sana sesleniyorum bu baris mitingi, hdp mitingi degil. disk, kesk, tmmob, turk tabipler birligi, egitim-sen gibi sendikalarin katildigi tek bir siyasi partiye baglanmayacak kadar genis capli bir miting. o pislikten bulanmis beyninle bir daha siyasi analiz yapma lutfen vicdansiz orospu cocugu... 7 haziranda yuzde 13 oy almis rahat rahat baraji gecebilen bir parti neden kendi mitingi olmamasina ragmen kendi secmeni katiliyor diye baris mitingini patlatsin? dusunme yoksunu igrenc insanlar sizi
edit 2: 100 den fazla olumden soz ediliyor 100 den fazla... buna sebep olan siyasal islam geleneginden gelenler ve bunlari basimiza musallat edenler umarim sizler de bir gün bugunku aciyi derinlemesine yasarsiniz(tipsiz icisleri bakani sen de). tum kalbimle diliyorum bunu .kufur falan yatistiramaz nefretimi bunu dilemekten baska elimden bir sey gelmiyor. allah hepinizin belasini versin
edit: hala hdp, oy kazanmak icin kendi kendilerini patlatti diyen gerizekalilar goruyorum. beyinsiz orospu cocugu sana sesleniyorum bu baris mitingi, hdp mitingi degil. disk, kesk, tmmob, turk tabipler birligi, egitim-sen gibi sendikalarin katildigi tek bir siyasi partiye baglanmayacak kadar genis capli bir miting. o pislikten bulanmis beyninle bir daha siyasi analiz yapma lutfen vicdansiz orospu cocugu... 7 haziranda yuzde 13 oy almis rahat rahat baraji gecebilen bir parti neden kendi mitingi olmamasina ragmen kendi secmeni katiliyor diye baris mitingini patlatsin? dusunme yoksunu igrenc insanlar sizi
edit 2: 100 den fazla olumden soz ediliyor 100 den fazla... buna sebep olan siyasal islam geleneginden gelenler ve bunlari basimiza musallat edenler umarim sizler de bir gün bugunku aciyi derinlemesine yasarsiniz(tipsiz icisleri bakani sen de). tum kalbimle diliyorum bunu .kufur falan yatistiramaz nefretimi bunu dilemekten baska elimden bir sey gelmiyor. allah hepinizin belasini versin
97 insanın öldürüldüğü bir günde polisine "lan" denilmesine içerlemiş vatansever öküzün derdi.
yine toplandı buralara aptal sürüsü.
"samimiyet tamam ama bir şeyler yapsın?"
ne yapsın lan daha fazla, ne yapsın? mecliste verdiği bütün yasalar, teklifler, önergeler reddedilir, televizyonlara çıkmaya çalışılır, konuştukları kesilir, merdivene ters bindi diye (sanki çok önemli amına kodumun memleketinde merdivene ters binmek) sikik sikik propaganda yapılır, vaatlerini sıralar, hırsızlar dalga geçerler, bir sonraki seçimde o vaatleri çalıp kendilerininmiş gibi aynı vaatleri yaparlar. doymadınız sikik tespitlere, doymadınız göt olmaya, doymadınız sikilmeye.
"kös kös izlemekle yetindi çözüm müzakerelerini."
ne yapacaktı yarrağım? silah alıp oslo'yu mu basacaktı? televizyon kanalı basıp eylem mi yapacaktı? megri megri diye canlı yayınlanan programları mı kesecekti?
kaç defa "oslo müzakereleri" açıklansın diye demeç verdi bu adam? kaç defa pkk ile akp ne görüştüğünü açıklasın diye açıklama yaptı? ne yapacaktı yarrağım, ne yapacaktı?
adam müzakereleri yapanlara laf söylemiyor, gelmiş "müzakereleri izlemekle yetindi" diye tespit yapıyor.
"liderlik vasfı yok."
bak kendini siktirmeden şuradan şöyle git. siktir git.
allah kendisine sabır versin. bu kadar arsız, bu kadar yüzsüz, bu kadar riyakar, bu kadar karaktersiz hasımlarla mücadele edip, bu kadar geri zekalı, bu kadar aptal, bu kadar moron adamlardan oy istiyor.
her şeyi geçtim, öyle göt kılları var ki, ben aynı fikirde olsam utanır, kendimi sorgular, fikirlerimi gözden geçiririm. burada zeki geçinen mallar bu göt kıllarıyla aynı tespitleri, aynı fikirleri sıralayıp ezber bozduğunu sanıyor.
liderlik vasfı yokmuş, muhalefet yapamıyormuş. yapacağınız siyasi tespitleri sikeyim...
"samimiyet tamam ama bir şeyler yapsın?"
ne yapsın lan daha fazla, ne yapsın? mecliste verdiği bütün yasalar, teklifler, önergeler reddedilir, televizyonlara çıkmaya çalışılır, konuştukları kesilir, merdivene ters bindi diye (sanki çok önemli amına kodumun memleketinde merdivene ters binmek) sikik sikik propaganda yapılır, vaatlerini sıralar, hırsızlar dalga geçerler, bir sonraki seçimde o vaatleri çalıp kendilerininmiş gibi aynı vaatleri yaparlar. doymadınız sikik tespitlere, doymadınız göt olmaya, doymadınız sikilmeye.
"kös kös izlemekle yetindi çözüm müzakerelerini."
ne yapacaktı yarrağım? silah alıp oslo'yu mu basacaktı? televizyon kanalı basıp eylem mi yapacaktı? megri megri diye canlı yayınlanan programları mı kesecekti?
kaç defa "oslo müzakereleri" açıklansın diye demeç verdi bu adam? kaç defa pkk ile akp ne görüştüğünü açıklasın diye açıklama yaptı? ne yapacaktı yarrağım, ne yapacaktı?
adam müzakereleri yapanlara laf söylemiyor, gelmiş "müzakereleri izlemekle yetindi" diye tespit yapıyor.
"liderlik vasfı yok."
bak kendini siktirmeden şuradan şöyle git. siktir git.
allah kendisine sabır versin. bu kadar arsız, bu kadar yüzsüz, bu kadar riyakar, bu kadar karaktersiz hasımlarla mücadele edip, bu kadar geri zekalı, bu kadar aptal, bu kadar moron adamlardan oy istiyor.
her şeyi geçtim, öyle göt kılları var ki, ben aynı fikirde olsam utanır, kendimi sorgular, fikirlerimi gözden geçiririm. burada zeki geçinen mallar bu göt kıllarıyla aynı tespitleri, aynı fikirleri sıralayıp ezber bozduğunu sanıyor.
liderlik vasfı yokmuş, muhalefet yapamıyormuş. yapacağınız siyasi tespitleri sikeyim...
sırf şu ülkeyle ortadoğu arasına mesafe koyduğu için bile sabah akşam teşekkürü hak ediyor.
yıllarca demediğinizi bırakmadınız türkiye'yi doğu'dan, özünden kopardı diye. alın o çok özlediğiniz ortadoğu. başınıza çalın.
yıllarca demediğinizi bırakmadınız türkiye'yi doğu'dan, özünden kopardı diye. alın o çok özlediğiniz ortadoğu. başınıza çalın.
orospu çocuğu aktrolleri kudurtacak bir yayındır işte, düşün.
edit: kudurtmasının sebebi akp karşıtlığı değil, bugünkü katliamın enine boyuna konuşulacak olması. bu işlerine gelmeyecek.
edit 2: o zaman programın tespiti ismail saymaz'dan gelsin,
'bu ülkede istihbaratçılar üniversite önünde simitçi kılığında kürt ve solcu öğrencileri toplamakla meşgul.'
edit: kudurtmasının sebebi akp karşıtlığı değil, bugünkü katliamın enine boyuna konuşulacak olması. bu işlerine gelmeyecek.
edit 2: o zaman programın tespiti ismail saymaz'dan gelsin,
'bu ülkede istihbaratçılar üniversite önünde simitçi kılığında kürt ve solcu öğrencileri toplamakla meşgul.'
evet bir problemim var;
gss prim borcu
asgari ücret
istanbul'da ev kiralarının çok yüksek olması
özel sektör maaşları
söz nişan kına düğün
açlık sınırı
aa bir değilmiş daha da sayılırmış. senin ben 100bin kere 20 binine koyayım ben senin.
gss prim borcu
asgari ücret
istanbul'da ev kiralarının çok yüksek olması
özel sektör maaşları
söz nişan kına düğün
açlık sınırı
aa bir değilmiş daha da sayılırmış. senin ben 100bin kere 20 binine koyayım ben senin.
hemen fiyat alarmı butonuna tıkladığım bilgisayar. fiyat düşünce haber verecekler.
pkk gelip bunu sikmiyor da garip, fakir fukara evlatlarını öldürüyor. hepinizin kitabını sikeyim.
içişleri bakanı açıklaması. çüş!
---------------------------------------------
düzenleme: (bkz: 10 ekim 2015 ankara barış mitinginde patlama) bu konuyla ilişkili bir açıklamadır.
linki ise biri atsın ekleyeyim, canımız sıkkın, link bulasım yok. söyledi işte yalan söyleyecek halimiz yok.
"bi bitmediniz amk" isimli suser linki attı, teşekkürler kendisine: https://www.youtube.com/watch?v=94zpn6yu5s4
bir gün linksiz kendinizin bile yaşamadığına inanacaksınız neredeyse. bu kadar deney yoluyla yaşanılan hayatlar insanı boğar.
---------------------------------------------
düzenleme: (bkz: 10 ekim 2015 ankara barış mitinginde patlama) bu konuyla ilişkili bir açıklamadır.
linki ise biri atsın ekleyeyim, canımız sıkkın, link bulasım yok. söyledi işte yalan söyleyecek halimiz yok.
"bi bitmediniz amk" isimli suser linki attı, teşekkürler kendisine: https://www.youtube.com/watch?v=94zpn6yu5s4
bir gün linksiz kendinizin bile yaşamadığına inanacaksınız neredeyse. bu kadar deney yoluyla yaşanılan hayatlar insanı boğar.
c...m
porsiyonlar küçük.
restoran cevabı:
porsiyonlarım gayet normal bir insanın doya bilecegi şekilde hazırlanmaktadır.
ahahah bu nedir lan müşteriye hayvan demiş resmen ahaha yarıldım amk
porsiyonlar küçük.
restoran cevabı:
porsiyonlarım gayet normal bir insanın doya bilecegi şekilde hazırlanmaktadır.
ahahah bu nedir lan müşteriye hayvan demiş resmen ahaha yarıldım amk
baştaki zat tarafından verilen "istifa et" emri.
10 ekim 2015 ankara barış mitinginde patlama olayı sonrasında karşılaştığımız sıradan engelleme. engellediniz ve pisliğinizi görmüyoruz sanıyorsunuz değil mi?
1 kasım itibariyle; pisliğinizi, ananızı, karanlığınızı ve her neyiniz var ise tamamını alarak, siktir olup gidersiniz ve bu son olur umarım.
1 kasım itibariyle; pisliğinizi, ananızı, karanlığınızı ve her neyiniz var ise tamamını alarak, siktir olup gidersiniz ve bu son olur umarım.
(bkz: entry nick uyumu)
(bkz: @2)
(bkz: @2)
ruhi su türküsüdür. kendi türkülerine, kültürüne yüz çevirmiş dangalakların kafasını karıştırmış gördüğümüz kadarıyla.
istifa etmesi gereken başbakanının sırıtıp açıklamalar yapacağı ülke. istihbarat örgütünün ise ne bok yediği bilinmez.
sokacam sizin darbenize arkadaş. askeri darbeden bir sik olmayacağını bir türü öğrenemediniz. bu halk kendi bir şeylerin farkına varıp darbeyi kendisi yapmadıkça bir sik olmaz. askeri darbeyle 5 10 sene sonranın akplerine yeni bir mağduriyet kapısı açarsın, o olur. bu kısır döngü de devam eder.
aynı öngörüyü eminim türkiye' de 50 milyon yaşayan insan da yapmıştır.
tarihe not düşmek açısından yazıyorum.
10 ekim 2015 ankara barış mitinginde patlamayla ilgili yaptığı açıklamada, davutoğlu tarafından söylenmiştir.
patlamanın sorumluluğunu almamak için söylenmiştir.
tek parti hükümeti olsaymış, sorumluluğu alacağını da eklemiştir.
10 ekim 2015 ankara barış mitinginde patlamayla ilgili yaptığı açıklamada, davutoğlu tarafından söylenmiştir.
patlamanın sorumluluğunu almamak için söylenmiştir.
tek parti hükümeti olsaymış, sorumluluğu alacağını da eklemiştir.
10 ekim 2015 ankara barış mitinginde patlama başlığında görülen, barış isteyen insanların cesetleri daha yerden kaldırılmadan malum parti için dezenformasyon amaçlı sözlüğü kullanan aktrollerin yarattığı rezalettir. olay ile ilgili bilgi almak sözlüğü ziyaret eden ziyaretçiler, maaşlı trollerin dezenformasyonu ile karşılaşıyor.
bunun adı kötüye kullanımdır.
işte bazı örnekler:
yazar : labebe06
#55406446 : (bkz: 5 haziran 2015 hdp diyarbakır mitingindeki patlama)
hdp oylarını artıracaktır.
yazar: afrocubanbebop
#55406457 :
amk bunlar da iyi alıştılar, seçim öncesi bas bombayı sonra aksın oylar hdp'ye.
he işid yapmıştır, evet evet mit yapmış amk. pkk zaten niye böyle bi şey yapsın? hdp oylarını konsolide etmek için kendi insanını bombalar mı hiç pkk? tak filan yapmıştır en olmadı.
yazar: pzero
#55406577: hdp li vekil yokmu yahu ne tesaduf
yazar: brk shn
#55406579: barış adına yapılmıştır bence.
amk evlatları hala 400 diyecekler. lan öküz bu patlamaların hdpye oy olarak döndüğünü diyarbakır patlamasında gördük. durum böyleyken mit ya da devlet neden hdpye oy kazandıracak şeyler yapsın ki. belliki hdpye oy lazımdı ve böyle bir düzenek kuruldu.
tekrar söylüyorum barış adına yapılmıştır.
yazar: elibogrunde
#55406550 :tıpkı 80 öncesi arkadaslarını öldürüp ülkücülerin üzerine atan siyasal öğrencilerinin taktiği gibi (bkz: kimse kızmasın kendimi yazdım). kendin öldür kendin yürü taktiği. seçim öncesi hdp oylarını arttırma senaryoları mağdura oynama taktiği yemezler rıfkı yemezler.
yazar: merkuryel vapur
#55406676bir hdp klasiği olmuştur artık. seçime kısa süre kala patlat, mağduru oyna. tüm yaptıkların, kim olduğun hepsi unutulsun. zaten daha başlığın ikinci entrysinden belli değil mi olay. yaralı, şu bu deniyor adam direk hdp şov'a dökmüş olayı. kendin pişir kendin ye yaptıkları bariz artık.
edit: ikinci entrydeki eleman "inadına hdp" kısmını kaldırmış hemen. canım yaa.
yazar: what can i doooo
#55406677hayret kimse yazmamis ama ben yazayim bari. kesin mit yapmistir.
hdp oylarini arttirma taktikleri vol2.
yazar: mahsun c clarke
#55406825 :sanırım oyları düşüyordu çünkü diyarbakır'dan bile böyle görüntüler gelmeye başlamıştı. oyunu kandan alan, kanla arttıran bir partiye yarayacaktır. ömer de wurdumu işlem tamamdır.
#55406881: olay hakkında hakkında bir tweet : https://twitter.com/…ntel/status/652752224502870016
--- spoiler ---
hdp işi çözmüş: bayrak, pankart, makarna, kömür... hepsinin sınırı var. hiçbiri kan kadar oy getirmiyor!!!
--- spoiler ---
#55407546: twitter üzerinden en doğru yorumu yapan hesaplardan biri
https://twitter.com/biyikbay
--- spoiler ---
- güneydoğu'da gariban kürt çocuklarını öldürüp devlet yaptı diyen örgüt, batı'da da kendi mitinglerinde bomba patlatıp devlet yaptı diyor.
-diyarbakır mitinginde bomba patladıktan 3saniye sonra "katil erdoğan" diye bağırdılar, yüzde %80 oy aldılar bombadan bir daha bahsetmediler.
--- spoiler ---
yazar : konpi
#55406918: klasik pkk-hdp taktiği. seçim öncesi mağduriyet oluşturma çalışmaları. oy için kendi sempatizanini öldüren bir örgütle karsi karşıyayız.
yazar: excaliboor
#55406933: pkk'nın bildiği en iyi yöntemle hdp'nin oyunu artırma taktiği sonucunda vuku bulan patlama.
ne yani pkk'dan hdp oyları için tv reklamı falan mı bekliyordunuz?
#55407250: boşuna güzelleme yapmaya çalışmayın hdp'nin eline bu patlamada ölen masumların kanları bulaşmıştır.
bir olayın failini bulmak için şu basit soru kafidir aslında "bu işin sonucu en çok kimin işine yarar?". böyle bir patlamanın mağdur yaratmak dışında bir sonucu olamaz ve o sonuçta en çok hdp'nin işine yarar. bu nedenle bu patlama pkk tarafından yapılmıştır. kapiş.
yazar: tiriska
#55407735: kesinlikle hdp nin işidir. siz bakmayın teroristlere. eylemsizlik dediler, barış dediler baktılar kimse siklemiyor gecen senenin devamını cektiler. teroriste altın semer de vursan, meclis'e de soksan terorist gene teroristtir. akp de salaktı bomba patlatayım da şunların oylarını ikiye katlayayım diyecek kadar. daha gecen gün terorist cenazesine katılmayan vekile soruşturma acarim diyen bir partiden bahsediyoruz.
not: buradaki propaganda yapan teroristlere kanmayın. alayı bilgi kirliliği yaratıyor. eğer en ufak hdp ye oy vermeyi düşünüyorsanız, iciniz de en ufak insanlık varsa su saatten sonra bunlara vermezsiniz.
edit: o kadar çoklar ki.. amaçları düşünce ve kanaat açıklamaktan ziyade kasıtlı kötüye kullanımdır.
bir arkadaş silenmeye karşı entrylerin ekran görüntülerini almış. bu nefreti ve kötüye kullanımı lütfen görün:
http://i.hizliresim.com/p9jjao.png
http://i.hizliresim.com/kjadaj.png
http://i.hizliresim.com/nw30dg.png
http://i.hizliresim.com/a0jra2.png
http://i.hizliresim.com/yjmzak.png
http://i.hizliresim.com/8qkr31.png
http://i.hizliresim.com/d9egr3.png
http://i.hizliresim.com/m5daa4.png
http://i.hizliresim.com/epb9bg.png
http://i.hizliresim.com/25yzre.png
http://i.hizliresim.com/b4e71l.png
http://i.hizliresim.com/zjwoa3.png
http://i.hizliresim.com/o924ax.png
http://i.hizliresim.com/l9l58q.png
http://i.hizliresim.com/v6awgb.png
http://i.hizliresim.com/n2k0an.png
http://i.hizliresim.com/vrmwla.png
http://i.hizliresim.com/1r4o3b.png
http://i.hizliresim.com/le25x0.png
http://i.hizliresim.com/rrjzaa.png
http://i.hizliresim.com/7py3pl.png
http://i.hizliresim.com/pbpjad.png
http://i.hizliresim.com/gynmd0.png
http://i.hizliresim.com/zjwoao.png
http://i.hizliresim.com/o924ar.png
http://i.hizliresim.com/l9l58g.png
http://i.hizliresim.com/v6awgj.png
http://i.hizliresim.com/n2k0ab.png
http://i.hizliresim.com/vrmwlr.png
http://i.hizliresim.com/1r4o35.png
http://i.hizliresim.com/le25xv.png
http://i.hizliresim.com/rrjzap.png
http://i.hizliresim.com/7py3pl.png
http://i.hizliresim.com/pbpja8.png
http://i.hizliresim.com/gynmdn.png
http://i.hizliresim.com/9erz78.png
http://i.hizliresim.com/qr3odq.png
http://i.hizliresim.com/mwxaz9.png
http://i.hizliresim.com/qwjong.png
http://i.hizliresim.com/xjyrgd.png
http://i.hizliresim.com/byj70j.png
http://i.hizliresim.com/d0ogjn.png
http://i.hizliresim.com/5246vd.png
http://i.hizliresim.com/agerbq.png
http://i.hizliresim.com/0l8jzl.png
http://i.hizliresim.com/48dynq.png
http://i.hizliresim.com/j6xbgn.png
http://i.hizliresim.com/obk4la.png
#55409604 : ekran görüntüleri için iyotzin'e teşekkür ederim.
edit2: linklerde hata olmuş düzeltildi.
bunun adı kötüye kullanımdır.
işte bazı örnekler:
yazar : labebe06
#55406446 : (bkz: 5 haziran 2015 hdp diyarbakır mitingindeki patlama)
hdp oylarını artıracaktır.
yazar: afrocubanbebop
#55406457 :
amk bunlar da iyi alıştılar, seçim öncesi bas bombayı sonra aksın oylar hdp'ye.
he işid yapmıştır, evet evet mit yapmış amk. pkk zaten niye böyle bi şey yapsın? hdp oylarını konsolide etmek için kendi insanını bombalar mı hiç pkk? tak filan yapmıştır en olmadı.
yazar: pzero
#55406577: hdp li vekil yokmu yahu ne tesaduf
yazar: brk shn
#55406579: barış adına yapılmıştır bence.
amk evlatları hala 400 diyecekler. lan öküz bu patlamaların hdpye oy olarak döndüğünü diyarbakır patlamasında gördük. durum böyleyken mit ya da devlet neden hdpye oy kazandıracak şeyler yapsın ki. belliki hdpye oy lazımdı ve böyle bir düzenek kuruldu.
tekrar söylüyorum barış adına yapılmıştır.
yazar: elibogrunde
#55406550 :tıpkı 80 öncesi arkadaslarını öldürüp ülkücülerin üzerine atan siyasal öğrencilerinin taktiği gibi (bkz: kimse kızmasın kendimi yazdım). kendin öldür kendin yürü taktiği. seçim öncesi hdp oylarını arttırma senaryoları mağdura oynama taktiği yemezler rıfkı yemezler.
yazar: merkuryel vapur
#55406676bir hdp klasiği olmuştur artık. seçime kısa süre kala patlat, mağduru oyna. tüm yaptıkların, kim olduğun hepsi unutulsun. zaten daha başlığın ikinci entrysinden belli değil mi olay. yaralı, şu bu deniyor adam direk hdp şov'a dökmüş olayı. kendin pişir kendin ye yaptıkları bariz artık.
edit: ikinci entrydeki eleman "inadına hdp" kısmını kaldırmış hemen. canım yaa.
yazar: what can i doooo
#55406677hayret kimse yazmamis ama ben yazayim bari. kesin mit yapmistir.
hdp oylarini arttirma taktikleri vol2.
yazar: mahsun c clarke
#55406825 :sanırım oyları düşüyordu çünkü diyarbakır'dan bile böyle görüntüler gelmeye başlamıştı. oyunu kandan alan, kanla arttıran bir partiye yarayacaktır. ömer de wurdumu işlem tamamdır.
#55406881: olay hakkında hakkında bir tweet : https://twitter.com/…ntel/status/652752224502870016
--- spoiler ---
hdp işi çözmüş: bayrak, pankart, makarna, kömür... hepsinin sınırı var. hiçbiri kan kadar oy getirmiyor!!!
--- spoiler ---
#55407546: twitter üzerinden en doğru yorumu yapan hesaplardan biri
https://twitter.com/biyikbay
--- spoiler ---
- güneydoğu'da gariban kürt çocuklarını öldürüp devlet yaptı diyen örgüt, batı'da da kendi mitinglerinde bomba patlatıp devlet yaptı diyor.
-diyarbakır mitinginde bomba patladıktan 3saniye sonra "katil erdoğan" diye bağırdılar, yüzde %80 oy aldılar bombadan bir daha bahsetmediler.
--- spoiler ---
yazar : konpi
#55406918: klasik pkk-hdp taktiği. seçim öncesi mağduriyet oluşturma çalışmaları. oy için kendi sempatizanini öldüren bir örgütle karsi karşıyayız.
yazar: excaliboor
#55406933: pkk'nın bildiği en iyi yöntemle hdp'nin oyunu artırma taktiği sonucunda vuku bulan patlama.
ne yani pkk'dan hdp oyları için tv reklamı falan mı bekliyordunuz?
#55407250: boşuna güzelleme yapmaya çalışmayın hdp'nin eline bu patlamada ölen masumların kanları bulaşmıştır.
bir olayın failini bulmak için şu basit soru kafidir aslında "bu işin sonucu en çok kimin işine yarar?". böyle bir patlamanın mağdur yaratmak dışında bir sonucu olamaz ve o sonuçta en çok hdp'nin işine yarar. bu nedenle bu patlama pkk tarafından yapılmıştır. kapiş.
yazar: tiriska
#55407735: kesinlikle hdp nin işidir. siz bakmayın teroristlere. eylemsizlik dediler, barış dediler baktılar kimse siklemiyor gecen senenin devamını cektiler. teroriste altın semer de vursan, meclis'e de soksan terorist gene teroristtir. akp de salaktı bomba patlatayım da şunların oylarını ikiye katlayayım diyecek kadar. daha gecen gün terorist cenazesine katılmayan vekile soruşturma acarim diyen bir partiden bahsediyoruz.
not: buradaki propaganda yapan teroristlere kanmayın. alayı bilgi kirliliği yaratıyor. eğer en ufak hdp ye oy vermeyi düşünüyorsanız, iciniz de en ufak insanlık varsa su saatten sonra bunlara vermezsiniz.
edit: o kadar çoklar ki.. amaçları düşünce ve kanaat açıklamaktan ziyade kasıtlı kötüye kullanımdır.
bir arkadaş silenmeye karşı entrylerin ekran görüntülerini almış. bu nefreti ve kötüye kullanımı lütfen görün:
http://i.hizliresim.com/p9jjao.png
http://i.hizliresim.com/kjadaj.png
http://i.hizliresim.com/nw30dg.png
http://i.hizliresim.com/a0jra2.png
http://i.hizliresim.com/yjmzak.png
http://i.hizliresim.com/8qkr31.png
http://i.hizliresim.com/d9egr3.png
http://i.hizliresim.com/m5daa4.png
http://i.hizliresim.com/epb9bg.png
http://i.hizliresim.com/25yzre.png
http://i.hizliresim.com/b4e71l.png
http://i.hizliresim.com/zjwoa3.png
http://i.hizliresim.com/o924ax.png
http://i.hizliresim.com/l9l58q.png
http://i.hizliresim.com/v6awgb.png
http://i.hizliresim.com/n2k0an.png
http://i.hizliresim.com/vrmwla.png
http://i.hizliresim.com/1r4o3b.png
http://i.hizliresim.com/le25x0.png
http://i.hizliresim.com/rrjzaa.png
http://i.hizliresim.com/7py3pl.png
http://i.hizliresim.com/pbpjad.png
http://i.hizliresim.com/gynmd0.png
http://i.hizliresim.com/zjwoao.png
http://i.hizliresim.com/o924ar.png
http://i.hizliresim.com/l9l58g.png
http://i.hizliresim.com/v6awgj.png
http://i.hizliresim.com/n2k0ab.png
http://i.hizliresim.com/vrmwlr.png
http://i.hizliresim.com/1r4o35.png
http://i.hizliresim.com/le25xv.png
http://i.hizliresim.com/rrjzap.png
http://i.hizliresim.com/7py3pl.png
http://i.hizliresim.com/pbpja8.png
http://i.hizliresim.com/gynmdn.png
http://i.hizliresim.com/9erz78.png
http://i.hizliresim.com/qr3odq.png
http://i.hizliresim.com/mwxaz9.png
http://i.hizliresim.com/qwjong.png
http://i.hizliresim.com/xjyrgd.png
http://i.hizliresim.com/byj70j.png
http://i.hizliresim.com/d0ogjn.png
http://i.hizliresim.com/5246vd.png
http://i.hizliresim.com/agerbq.png
http://i.hizliresim.com/0l8jzl.png
http://i.hizliresim.com/48dynq.png
http://i.hizliresim.com/j6xbgn.png
http://i.hizliresim.com/obk4la.png
#55409604 : ekran görüntüleri için iyotzin'e teşekkür ederim.
edit2: linklerde hata olmuş düzeltildi.
(bkz: ananı bacını sikmek için yolda)
edit: gg diye silerler şimdi editi. bir troll aşliği açti ve kacti
edit: gg diye silerler şimdi editi. bir troll aşliği açti ve kacti
(bkz: mahalle yanarken)
aynı iddialar diyarbakır patlaması ve suruç patlaması için de dile getirilmiş, ancak her iki olayda da patlamanın sorumlusu olan kişilerin ışid ile bağlantılı oldukları ortaya çıkarılmıştır. bilhassa diyarbakır patlaması'nı yapan kişinin ışid'e mit üzerinden dahil olduğu ya da ışid içerisinde bulunurken mit tarafından kullanıldığına dair haberler / söylentiler düşmeye başlamışken, konu hakkındaki haberler kesilmiştir.
dolayısıyla, bu patlamada da benzer bir şablon söz konusu olması muhtemel.
he tabi sizin tüm hayatınız şerefsizliğe adanmış olduğu için yine bildiğinizi okumaya devam edersiniz.
edit: bakın diyarbakır patlamasının failine dair en ayrıntılı köşe yazılarından biri şurada:
http://www.radikal.com.tr/…i_korkunc_gercek-1379728
aşağıdaki entride ilgili eski patlamalar için başka linkler de var, oraya da bakınız sayın komplo sever akpliler:
(bkz: #55413803)
dolayısıyla, bu patlamada da benzer bir şablon söz konusu olması muhtemel.
he tabi sizin tüm hayatınız şerefsizliğe adanmış olduğu için yine bildiğinizi okumaya devam edersiniz.
edit: bakın diyarbakır patlamasının failine dair en ayrıntılı köşe yazılarından biri şurada:
http://www.radikal.com.tr/…i_korkunc_gercek-1379728
aşağıdaki entride ilgili eski patlamalar için başka linkler de var, oraya da bakınız sayın komplo sever akpliler:
(bkz: #55413803)
insanin gozlerini gerekirse kendini zorlayarak acik tutup izlemeye calismasi gereken goruntulerdir.
kusura bakmayin arkadaslar ama oyle uzaktan sayilari duyup ah vah yapmakla olmuyor, bu zamana kadar ben de boyle goruntuleri cok izleyemezdim, paylasilmasina da cok sinirlenirdim ama bu is boyle olmuyor.
anlayamiyoruz,
durumun vehametini anlayamiyoruz.
olaylar hep uzakta, hep baskalari oluyor, sayilar buyuyor, uzuluyoruz ama yetmez.
boyle olmaz, herkes izlesin bunu. kaldiramiyorum edemiyorum yok! izleyeceksin kardesim! son saniyeye kadar izleyeceksin bunlari, cunku bunlar dizi film degil, bunlar kaf daginda yasanmadi, halis muhlis turkiye gercegi bu!
dikkatinizi dagitmayin, unutup iyilesmeye calismayin.
iyi olmayin.
--- +18 ---
https://www.youtube.com/…w4sdp2pby&feature=youtu.be
---+18 ---
kusura bakmayin arkadaslar ama oyle uzaktan sayilari duyup ah vah yapmakla olmuyor, bu zamana kadar ben de boyle goruntuleri cok izleyemezdim, paylasilmasina da cok sinirlenirdim ama bu is boyle olmuyor.
anlayamiyoruz,
durumun vehametini anlayamiyoruz.
olaylar hep uzakta, hep baskalari oluyor, sayilar buyuyor, uzuluyoruz ama yetmez.
boyle olmaz, herkes izlesin bunu. kaldiramiyorum edemiyorum yok! izleyeceksin kardesim! son saniyeye kadar izleyeceksin bunlari, cunku bunlar dizi film degil, bunlar kaf daginda yasanmadi, halis muhlis turkiye gercegi bu!
dikkatinizi dagitmayin, unutup iyilesmeye calismayin.
iyi olmayin.
--- +18 ---
https://www.youtube.com/…w4sdp2pby&feature=youtu.be
---+18 ---
1932'de ben çok itiraz ettim, dinleyen olmadı. haklı soru...
aklı karışık bir insan beyanı. yahu sen atatürkçüysen hdp'de ne işin var? hdp'ye oy verebildiysen chp'yi nasıl atatürkçülükten koptu diye eleştiriyorsun? kafamda deli sorular.
ülkeyi de o yönetir. yerseniz.
çünkü bu ülkede ülkeyi yöneten partinin hiç bir sorumluluğu yoktur.
(bkz: allah sizi bildiği gibi yapsın)
çünkü bu ülkede ülkeyi yöneten partinin hiç bir sorumluluğu yoktur.
(bkz: allah sizi bildiği gibi yapsın)
(bkz: provokatörler ve dezenformatörler de yargılanacak)
ortam güvenliğiymiş..
sen babandayken ben 80 darbesini gördüm..
senin götünden bok silerlerken ben sivas katliamını gördüm..
ama hiçbir dönem sen ve senin gibiler kadar kötüsünü görmedim..
bile isteye yalan..
günah var bildin mi..
ortam güvenliğiymiş..
sen babandayken ben 80 darbesini gördüm..
senin götünden bok silerlerken ben sivas katliamını gördüm..
ama hiçbir dönem sen ve senin gibiler kadar kötüsünü görmedim..
bile isteye yalan..
günah var bildin mi..
10 ekim 2015 ankara barış mitinginde patlama'yla ilgili olarak "ortadoğu'da bunlar hergün oluyor, ırak'ta 60 başka yerde 100 mesela. biz de ortadoğu ülkesiyiz" şeklinde açıklama yapmış akp yazarı.
yani diyor ki, ülkenin anasını siktik artık, alışın.
ya bir oluşumun içinde normal cümleler kurabilecek, şuuru yerinde hiç mi bir insan evladı, hiç mi vicdanlı biri olmaz? bu modellerin hepsi neden aynı makineden üretilmiş gibi aynı ahlaksızlıkla demeçler veriyor ben anlamıyorum..
sizden, bu kötü kalbinizden, iğrençliğinizden sıkıldım artık.
yani diyor ki, ülkenin anasını siktik artık, alışın.
ya bir oluşumun içinde normal cümleler kurabilecek, şuuru yerinde hiç mi bir insan evladı, hiç mi vicdanlı biri olmaz? bu modellerin hepsi neden aynı makineden üretilmiş gibi aynı ahlaksızlıkla demeçler veriyor ben anlamıyorum..
sizden, bu kötü kalbinizden, iğrençliğinizden sıkıldım artık.
gökhan töre kendini beşiktaş'ta zannetti derinlemesine pas verdiğinde ama pas isteyen adam gomez ya da cenk değil de koca götlü ozan tufan olunca topa yetişemedi haliyle.
gelmiş geçmiş en zeki türk siyaset adamıdır.
14 yılda 74+ milyonluk bir ülkenin anasını sikmek kolay değil. gayrı safi milli hasılanın üç katını çalmak her yiğidin harcı değil. sikeyim mi deyince 30 milyon kişiyi domaltmak kolay değil. oturduğu yerden ortadoğuyu ateşe vermek, katletmek, zulmetmek ve ne yaparsa yapsın alkışlanmak görülmemiştir.
14 yılda 74+ milyonluk bir ülkenin anasını sikmek kolay değil. gayrı safi milli hasılanın üç katını çalmak her yiğidin harcı değil. sikeyim mi deyince 30 milyon kişiyi domaltmak kolay değil. oturduğu yerden ortadoğuyu ateşe vermek, katletmek, zulmetmek ve ne yaparsa yapsın alkışlanmak görülmemiştir.
"şu gazetecinin haline bak burası avrupa mı burası gelişmiş, medeni bir ülke mi" şaşkınlığı içeren gülümseme. "şu ana kadar maden kazasında, tren kazasında, yanlışlıkla sivil bombalamada, yolsuzluk ortaya çıkmasında kim istifa etti ki biz edek" anlamı da var.
hata yapanı görevden almayı "adam yedirme" olarak gören bir siyaset anlayışın sonucudur bu.
hata yapanı görevden almayı "adam yedirme" olarak gören bir siyaset anlayışın sonucudur bu.
saat 17.00'da çankaya'da yapılacaktır.
açıklama yapıldıktan sonra edit:
başlıklar:
- 3 gün ulusal yas ilan edildiği açıklandı.
- faillerin bulunulacağı vaatinde bulunuldu.
- akp döneminde gerçekleşmediği iddia edildi.
- demirtaş tahrik etmekle suçlandı. açıklamaları vahim olarak nitelendirildi.
- kılıçdaroğlu hükümette yer alsaydı en büyük desteği o zaman vermiş olurdu denildi, açıklamaları yine de olumlu bulunduğu açıklandı.
ana başlıklar:
- tek parti hükumeti olmadıklarından bu saldırının gerçekleştiği iddia edildi.
- tek parti hükumeti kurulmuş olsaydı, bu saldırıların sorumluluğunu kabul edecekleri iddia edildi.
- halktan oy talebinde bulunuldu.
- tek partili hükumet olmak istedikleri vurgulandı.
özetle:
- siz hepiniz, biz tek denildi.
- en iyisi biziz denildi.
- oy verin, ölmeyin denildi.
- "üç günlük programımı iptal ettim, hazır mikrofon vermişler, bari burada konuşayım, miting misali" zihniyeti açıkça boy gösterdi.
özet capsi
açıklama yapıldıktan sonra edit:
başlıklar:
- 3 gün ulusal yas ilan edildiği açıklandı.
- faillerin bulunulacağı vaatinde bulunuldu.
- akp döneminde gerçekleşmediği iddia edildi.
- demirtaş tahrik etmekle suçlandı. açıklamaları vahim olarak nitelendirildi.
- kılıçdaroğlu hükümette yer alsaydı en büyük desteği o zaman vermiş olurdu denildi, açıklamaları yine de olumlu bulunduğu açıklandı.
ana başlıklar:
- tek parti hükumeti olmadıklarından bu saldırının gerçekleştiği iddia edildi.
- tek parti hükumeti kurulmuş olsaydı, bu saldırıların sorumluluğunu kabul edecekleri iddia edildi.
- halktan oy talebinde bulunuldu.
- tek partili hükumet olmak istedikleri vurgulandı.
özetle:
- siz hepiniz, biz tek denildi.
- en iyisi biziz denildi.
- oy verin, ölmeyin denildi.
- "üç günlük programımı iptal ettim, hazır mikrofon vermişler, bari burada konuşayım, miting misali" zihniyeti açıkça boy gösterdi.
özet capsi
adam bu kanlı günde, üzüntüden geberdiğim günde, yüzüme acı bir gülümseme oturtmuştur. devletin terör denince sadece sol gurupları anladığı, diğer sağ ve islamcılara karşı herhangi bir refkeksi olamayacağını tane tane anlatmıştır.
twitterda millet bomba patlayacak yazıyor, mit uyuyor. bunların yerine 16 yaşındaki bir liseliyi koy daha iyi iş yapar. en azından twitterı takip eder amk.
az önce cnn türk açıklamasını yarıda kesmedi ve dinlediğim kadarıyla baya sert açıklamalar yaptı.
"devlet tarafından halkına açık saldırı vardır, hiçbir dünya lideri taziye için cumhurbaşkanını aramasın"
"etkili bir soruşturma yok.bundan önceki saldırıların sorumluları da ortaya çıkmıyor.istifa eden de yok"
"ellerinize o kelepçeler takılacak, o gençleri kelepçeleyip arabalara bindirdiğiniz gibi kelepçelenip cezaevine gireceksiniz".
valla kendisine ve partisine oy atmadım ama dediklerinin herhangi bir cümlesinde yanlış bir ifade yok.
"devlet tarafından halkına açık saldırı vardır, hiçbir dünya lideri taziye için cumhurbaşkanını aramasın"
"etkili bir soruşturma yok.bundan önceki saldırıların sorumluları da ortaya çıkmıyor.istifa eden de yok"
"ellerinize o kelepçeler takılacak, o gençleri kelepçeleyip arabalara bindirdiğiniz gibi kelepçelenip cezaevine gireceksiniz".
valla kendisine ve partisine oy atmadım ama dediklerinin herhangi bir cümlesinde yanlış bir ifade yok.
sırrı süreyya önder yani ankara milletveki oradaydı. hatta imc tv'ye bağlandı biraz önce.
chpli levent gök oradaydı.
bunlar sadece benim gördüklerim. hepinizin allah belasını versin.
faşist orospu evlatları.
chpli levent gök oradaydı.
bunlar sadece benim gördüklerim. hepinizin allah belasını versin.
faşist orospu evlatları.
yasını sikim. istifa et sincap.
1991-1995 doğruyol iktidarları:
1991: 477
1992: 1461
1993: 2194
1994: 2137
1995: 1085
1997-2001 mhp anap iktidarları:
1997: 676
1998: 468
1999: 319
2000: 46
2001: 28
yine sağ iktidarlarda olmuştur demek ki sağcılar terörü çözemiyor.
(bkz: bakış açını sikeyim)
1991: 477
1992: 1461
1993: 2194
1994: 2137
1995: 1085
1997-2001 mhp anap iktidarları:
1997: 676
1998: 468
1999: 319
2000: 46
2001: 28
yine sağ iktidarlarda olmuştur demek ki sağcılar terörü çözemiyor.
(bkz: bakış açını sikeyim)
13 yıldır hala oyum akp'ye diyen insanlardan daha tutarlıdır.
doğrusu "şanlıurfa urfa suruç'ta katliamı yapan abdurrahman alagöz yakalandı. sav eee... ha eee... hukuka teslim edildi" olması gereken başlık.
türkiye cumhuriyeti başbakanı'nın ifadesidir. evet, kendini patlatan canlı bombayı yakalayıp adalete teslim etmişler. ve bunu söylerken kesinlikle şaka yapmıyor. o kadar çok yalan söylüyor ki, sürekli kekeliyor ve saçmaladığı şeylerin farkında bile değil.
edit: https://www.youtube.com/watch?v=h2s7qaa3oeo
türkiye cumhuriyeti başbakanı'nın ifadesidir. evet, kendini patlatan canlı bombayı yakalayıp adalete teslim etmişler. ve bunu söylerken kesinlikle şaka yapmıyor. o kadar çok yalan söylüyor ki, sürekli kekeliyor ve saçmaladığı şeylerin farkında bile değil.
edit: https://www.youtube.com/watch?v=h2s7qaa3oeo
vaktiyle o meşhur tartışmasında dağdaki çobanı falan değil, varoşlardaki cahil insanları eleştirmeye çalışırken kelimelerini düzgün seçememesinden ötürü linç edilmiş olan insan.
youtube'da falan açıp tartışmayı uzun uzadıya izlerseniz, aysun'un köyünde desteklenmeyip şehir hayatına da uyamayıp, sefil bir biçimde yaşamaya mahkum edilen ve iki kömür verilerek, tapu verilerek oyu çok kolay devşirilen, oy uğruna kendilerinin istanbul'u metropolden megaköy'e çevirmelerine müsade edilmesine izin verilen insanları eleştirmeye çalıştığını görürsünüz.
müjde ar 'insanlar ekmeğinin peşinde senin gibi rahat değil' gibisinden konuşunca 'popülizm yaparak haklı olamazsınız, popülizm sorun çözmez' gibi akıllıca cevap vermiştir ama müjde ar'a alkış tutan güruh orda kadının söylediği şeyi anlayacak beyin fonksiyonlarına sahip olmadığı için bir tepki vermemiştir.
'bu insanların köyünde toprağını işlemesi teşvik edilmeliyken niye bir umut var diye şehirlere gelmesine izin veriliyor? adeta teşvik ediliyor bu, istanbul'un ne kadar bozulduğunu görmüyor musunuz? benim ailem de trabzon'dan geldi, ama kaçak elektrik kullanmadı, köylü kurnazlığı yapmadı. yoksul olmak ahlaksızlık yapmaya mazeret olamaz.' demiştir kendisi.
yanisi, ortalama bir türk siyasetçisinden çok daha samimi biçimde ciddi bir şehirlileşme sorunu eleştirisi getirmiştir o kadar da konu hakkında derin bir bilgisi falan olmamasına rağmen.
ama işte, zaten ciddi olmayan bir programda ağzından çıkan lafların nerelere çekileceğini tam hesap etmemiştir. sonradan eğilip bükülmedi kendisi, ben 'öyle demek istemedim' triplerine girdiğini görmedim.
ilber ortaylı bile 'o kız başka bişey söylemek istedi de yanlış anlaşıldı' falan demişti hatta kendisiyle ilgili.
youtube'da falan açıp tartışmayı uzun uzadıya izlerseniz, aysun'un köyünde desteklenmeyip şehir hayatına da uyamayıp, sefil bir biçimde yaşamaya mahkum edilen ve iki kömür verilerek, tapu verilerek oyu çok kolay devşirilen, oy uğruna kendilerinin istanbul'u metropolden megaköy'e çevirmelerine müsade edilmesine izin verilen insanları eleştirmeye çalıştığını görürsünüz.
müjde ar 'insanlar ekmeğinin peşinde senin gibi rahat değil' gibisinden konuşunca 'popülizm yaparak haklı olamazsınız, popülizm sorun çözmez' gibi akıllıca cevap vermiştir ama müjde ar'a alkış tutan güruh orda kadının söylediği şeyi anlayacak beyin fonksiyonlarına sahip olmadığı için bir tepki vermemiştir.
'bu insanların köyünde toprağını işlemesi teşvik edilmeliyken niye bir umut var diye şehirlere gelmesine izin veriliyor? adeta teşvik ediliyor bu, istanbul'un ne kadar bozulduğunu görmüyor musunuz? benim ailem de trabzon'dan geldi, ama kaçak elektrik kullanmadı, köylü kurnazlığı yapmadı. yoksul olmak ahlaksızlık yapmaya mazeret olamaz.' demiştir kendisi.
yanisi, ortalama bir türk siyasetçisinden çok daha samimi biçimde ciddi bir şehirlileşme sorunu eleştirisi getirmiştir o kadar da konu hakkında derin bir bilgisi falan olmamasına rağmen.
ama işte, zaten ciddi olmayan bir programda ağzından çıkan lafların nerelere çekileceğini tam hesap etmemiştir. sonradan eğilip bükülmedi kendisi, ben 'öyle demek istemedim' triplerine girdiğini görmedim.
ilber ortaylı bile 'o kız başka bişey söylemek istedi de yanlış anlaşıldı' falan demişti hatta kendisiyle ilgili.
(bkz: 100 kişinin öldüğü gün tv izlemek)
(bkz: 100 kişinin öldüğü gün yemek yemek)
(bkz: 100 kişinin öldüğü gün internete girmek)
hayır ne yapmamızı bekliyorsunuz, evde ışıkları kapatıp inzivaya mı çekilsin insanlar? milli maç izlemek bugünkü terör saldırısına sevinmekle eş mi tutuluyor? herkes aynı üzüntüyü yaşıyor, size mi kalmış milletin ne yapacağı?
(bkz: 100 kişinin öldüğü gün yemek yemek)
(bkz: 100 kişinin öldüğü gün internete girmek)
hayır ne yapmamızı bekliyorsunuz, evde ışıkları kapatıp inzivaya mı çekilsin insanlar? milli maç izlemek bugünkü terör saldırısına sevinmekle eş mi tutuluyor? herkes aynı üzüntüyü yaşıyor, size mi kalmış milletin ne yapacağı?
ruhi su'nun 1 mayıs 77 için yazdığı türkü.
ellerinde pankartlar
gidiyor bu çocuklar
kalkın ayağa kalkın
gidiyor bu çocuklar
bu pazar kanlı pazar
dert yazar derman yazar
kalkın ayağa kalkın
gidiyor bu çocuklar
bu meydan kanlı meydan
ok fırladı çıktı yaydan
kalkın ayağa kalkın
biz şehirden siz köyden
ellerinde pankartlar
gidiyor bu çocuklar
kalkın ayağa kalkın
gidiyor bu çocuklar
bu pazar kanlı pazar
dert yazar derman yazar
kalkın ayağa kalkın
gidiyor bu çocuklar
bu meydan kanlı meydan
ok fırladı çıktı yaydan
kalkın ayağa kalkın
biz şehirden siz köyden