ürdünlü pilot ışid tarafından yakılarak öldürüldüğünde, ürdün hükümeti ıraklı kadın intihar bombacısı sacide risşavi ve ırak el-kaide üyesi “ebu huzeyfe” lakaplı ziyad kerbuli’nin idam edip halihazırda hapiste olan ve aralarında üst düzey ışidli yöneticilerin de bulundğu diğer cihatçıları da idam edeceğini duyurmuştu. bizde olanı malumunuz. tarihe bu da not düşülsün.
kaynak
Sık geçen başlıklar
denizumut 13
ekşi profili
burnumuzun dibindeki süleyman şah türbesini kaptıranların eleştirdiği durum.
evet o bir hırsız çünkü kalbimizi...? yok lan o başka bir dünya lideriydi.
başlık: eski sevgilime yanlışlıkla ayar verdim beyler
evet panpalar... 2-3 ay önce ece diye bi kızla sevgiliydim.en son bu huur benim yerime başkasını buldu sonra bastı bana tekmeyi.duyduğum kadarıyla da çocuk 1 hafta sonra dehlemişti zaten bunu.
neyse ben köpekleri çok severim beyler.bu karıdan ayrılınca kendime bi doberman aldım arkadaşlık etmek için.(adı pars , çoğu insandan daha delikanlı hayvan aq)
neyse whatsapp'a profil resmimi köpekle olan bi fotoğraf yaptım.
bu kaşar da mesaj attı
k:kaşar , w:wamp
k : aaaa köpeğin çok asilmiş , güle güle bak
w : teşekkür ederim , sağol
k : güzel bi tasma almak lazım ama buna :d
w : alıcam bir ara ya , vardı kaybettim
k : ben alırım canım üzülme , nasıl bişey almamı istersin
w : gerek yok ben alırım yaa
k : yok canım , sen söyle nasıl bi tasma alayım
w : ne bileyim , al kafana göre bişey
bu mesajlaşmadan sonra kız engelledi whatsapptan lan beni.arayıp öyle demek istemedim dicektim ama bana yaptıkları aklıma geldi , daha da mutlu oldum.
yanlışlıkla iyi verdim ayarı
evet panpalar... 2-3 ay önce ece diye bi kızla sevgiliydim.en son bu huur benim yerime başkasını buldu sonra bastı bana tekmeyi.duyduğum kadarıyla da çocuk 1 hafta sonra dehlemişti zaten bunu.
neyse ben köpekleri çok severim beyler.bu karıdan ayrılınca kendime bi doberman aldım arkadaşlık etmek için.(adı pars , çoğu insandan daha delikanlı hayvan aq)
neyse whatsapp'a profil resmimi köpekle olan bi fotoğraf yaptım.
bu kaşar da mesaj attı
k:kaşar , w:wamp
k : aaaa köpeğin çok asilmiş , güle güle bak
w : teşekkür ederim , sağol
k : güzel bi tasma almak lazım ama buna :d
w : alıcam bir ara ya , vardı kaybettim
k : ben alırım canım üzülme , nasıl bişey almamı istersin
w : gerek yok ben alırım yaa
k : yok canım , sen söyle nasıl bi tasma alayım
w : ne bileyim , al kafana göre bişey
bu mesajlaşmadan sonra kız engelledi whatsapptan lan beni.arayıp öyle demek istemedim dicektim ama bana yaptıkları aklıma geldi , daha da mutlu oldum.
yanlışlıkla iyi verdim ayarı
(bkz: girmeyin oğlum manyak mısınız)
edit: espri yapmak için verdiğim bir 'bkz' değildi.
haksız yere hapis yatan masumlara, kader mahkumlarına, ''düşünce'' suçlularına, sırf mevcut iktidarı eleştirdikleri, yapılan yanlış işleri belgeleyip bizlere anlatmaya çalıştıkları için hapse giren gazatecilere, yazarlara ve onların cezaevinden çıkışını dört gözle bekleyen ailelerine selam olsun, allah kurtarsın.
edit: espri yapmak için verdiğim bir 'bkz' değildi.
haksız yere hapis yatan masumlara, kader mahkumlarına, ''düşünce'' suçlularına, sırf mevcut iktidarı eleştirdikleri, yapılan yanlış işleri belgeleyip bizlere anlatmaya çalıştıkları için hapse giren gazatecilere, yazarlara ve onların cezaevinden çıkışını dört gözle bekleyen ailelerine selam olsun, allah kurtarsın.
(bkz: başlık entry ve nick uyumu)
elemanların neden spastik gibi hareketler yaptığını anlamadığım deneme. bir an; ''en zayıf halka, dışarı'' diyecek sandım.
ak troll'ler mesaiye başladığına göre, yüzde yüz doğrudur.
(bkz: ak troll'lerin sıkışınca amerika'yı yalaması)
(bkz: ak troll'lerin sıkışınca amerika'yı yalaması)
şuradan görebileceğiniz kan donduran görüntülerdir. rusya'nın işlediği bu savaş suçundan dolayı putin başkanın lahey'de yargılanacağı günler yakındır. şaka lan şaka zevkten dört köşe oldum. yansın ibneler su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim.
sırf alevi diye mezhepçi, kafa tasçı, katil diktatör diyenler var. çok ilginç.
13 yıldır hala oyum akp'ye diyen insanlardan daha tutarlıdır.