Sık geçen başlıklar

milli istihbarat teşkilatı 6

ekşi'de gör
gayet iyi calisiyor, kendilerine emredileni son derece profesyonelce yerine getiriyorlar.
muhtemelen interneti, ekşi sözlük'ü filan ülkeyi takip ettiklerinden daha çok takip ediyorlar, vatandaşlık görevimi yapayım.

abi ankara'da patlama oldu, bi bakın isterseniz.
ne millidir, ne istihbarattır, ne de teşkilattır.
twitterda millet bomba patlayacak yazıyor, mit uyuyor. bunların yerine 16 yaşındaki bir liseliyi koy daha iyi iş yapar. en azından twitterı takip eder amk.