buradaki yorumlara bakıyorum ve sadece gülüyorum, bir oyuncu hakkında fikir sahibi değilseniz neden yorum yapıyorsunuz anlamak mümkün değil.
2 sene önce porto'ya transfer olduğu ilk dönemde şampiyonlar ligi maçında izlediğimde ''bu nasıl bir oyuncu'' demiştim ve 2 sene sonra soluğu real madrid'te alır diye mırıldanmıştım kendi kendime... sonrasında porto'nun rotasyon uygulaması ve teknik direktör tercihleri neticesinde o transferi yapamadı ama bu durum aboubakar'ın müthiş bir oyuncu olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
türkiye liginin altını üstüne getirip, şl deplasmanlarında da buldozer gibi yardırdığında ne demek istediğimi anlayacaksınız.
hoş geldin yeni nesil amokachi, umarım uzun yıllar bizim için oynarsın.
Sık geçen başlıklar
theogonia 7
ekşi profili
ulan öyle gerizekalısınız ki cidden şaşırıyorum.
kolarov el yakmış!
evet ya beşiktaş 2 aydır transfer etmek için uğraştığı oyuncunun maliyetini son dakikada öğrendi, ondan önce hiç sormamıştık ve 30 euro zannediyorduk bonservisini ve maaşını :)
bu haberlere nasıl inanıyorsunuz lan? ntvspor'a göre gökhan töre de west ham'a gitmiyordu.
neyse ben kime ne anlatıyorum ki amk?
kolarov el yakmış!
evet ya beşiktaş 2 aydır transfer etmek için uğraştığı oyuncunun maliyetini son dakikada öğrendi, ondan önce hiç sormamıştık ve 30 euro zannediyorduk bonservisini ve maaşını :)
bu haberlere nasıl inanıyorsunuz lan? ntvspor'a göre gökhan töre de west ham'a gitmiyordu.
neyse ben kime ne anlatıyorum ki amk?
(bkz: ağız kokusu)
asıl rezalet senin bu yaşına kadar iyi kötü hayata tutunup yaşamış olman ... dua et de sucuğu götüne sokmadılar.
şakaysa komik, ciddiyse daha da komik.
şakaysa komik, ciddiyse daha da komik.
bunu yazdıktan sonra aşağıdaki entry'leri yazmış... dağılabilirsiniz.
#56326225
#56326262
edit: silmişsin de geri geldim tankım ve tüfeğimle... burada insanları kekleyemezsin gecenin bir vakti;
http://hizliresim.com/250lgj
http://hizliresim.com/l9gd7b
dağılın arkadaşlar, ilgi göstermeyince gider yatar zaten.
#56326225
#56326262
edit: silmişsin de geri geldim tankım ve tüfeğimle... burada insanları kekleyemezsin gecenin bir vakti;
http://hizliresim.com/250lgj
http://hizliresim.com/l9gd7b
dağılın arkadaşlar, ilgi göstermeyince gider yatar zaten.
gökhan töre kendini beşiktaş'ta zannetti derinlemesine pas verdiğinde ama pas isteyen adam gomez ya da cenk değil de koca götlü ozan tufan olunca topa yetişemedi haliyle.
turabi'den geliyor;
''benim kardeşimi, arkadaşımı eleyecekler, ben de onlara oyunlarda ''çak'' yapacağım ha, var mı böyle bir şey?''
evet var abicim, senin kardeşim dediğin ismini unuttuğum sakallı ufak adamı adadan gönderdiklerini unuttun herhalde... hasan göndermişti onu, sen de hala herifle el sıkışıp, senin tabirinle ''çakıyorsun''!?!?!
4 aydan sonra beyin yanıyor tabii, fazla yüklenmemek lazım.
''benim kardeşimi, arkadaşımı eleyecekler, ben de onlara oyunlarda ''çak'' yapacağım ha, var mı böyle bir şey?''
evet var abicim, senin kardeşim dediğin ismini unuttuğum sakallı ufak adamı adadan gönderdiklerini unuttun herhalde... hasan göndermişti onu, sen de hala herifle el sıkışıp, senin tabirinle ''çakıyorsun''!?!?!
4 aydan sonra beyin yanıyor tabii, fazla yüklenmemek lazım.