Sık geçen başlıklar

angelsdream 7

ekşi profili
ulan bu gece film gecem, bir tane daha yazayım;

eşkıya'yı damda polisler bastığında polisin biriyle karşı karşıya gelir eşkıya, polisin kurşunu biter, sıkar ama silah boştur. bağışlar canını eşkıya... "çok gençsin" der ve salar polisi. tüm bunlardan 2 dakika sonra polisler şarjörleri üstüne boşaltır...
çok açık bir orospu çocukluğu ortada dönüyor. aziz yıldırım bugün bundan bahsetti, böyle iş yapılmaz dedi. amk bşb'nin başkanının aziz yıldırım'ın telefonla programa katıldığını öğrendiği andaki surat ifadesi durumu izah ediyordu zaten.

yapmayın, amına koduğumun katarlı köpeklerinin itibarı bizim bunca yıllık çınarlarımız, kulüplerimizden değerli değildir. olamaz da.
arkadaşlar ciddi anlamda ben böyle depremi nadir yaşadım diyebilirim. tahmini şiddet 5.2 falan.

edit: lan benim gibi jeoloji mühendisine kurban olun. deprem şiddetini hissiyatımla ondalıklı bildim anasını satayım.