gerizekalıların bir türlü kavrayamadığı açıklama.
madem kulüpler birliği oy birliğiyle mutabık kaldı. o halde bu kulüpler hangi kulüpler? bir haftadır birçok kulüp başkanı ya açıklamadan haberimiz yok dedi ya da bu kadar sivri olduğunu bilmiyorduk dedi.
ve yine madem böyle bir açıklama hazırlanıyor, g.saray kulüpler birliği üyesi değil miydi? bu toplantıdan veya mutabakattan galatasaray'ın neden haberi yok?
hayır yani ne olduğunuzu biliyoruz, delikanlı olun istiyoruz ama pek sanmıyoruz.
Sık geçen başlıklar
kursunsuz kalem 5
ekşi profiliadam avrupa'da almanı yenmiş, ingilizi yenmiş, rusu yenmiş, fransızı yenmiş, dönmüş lige ezeli rakibinin *içinde tur atmış, diğerini sahaya dökmüş, defalarca kez şampiyonluk yaşamış, kupalar kazanmış, yenmiş, ezmiş, perişan etmiş ama taktik bilgisi zayıf öyle mi?
ha yani siz ezik değilsiniz ama terim'in taktik bilgisi zayıf yani.
ha yani siz ezik değilsiniz ama terim'in taktik bilgisi zayıf yani.
iyileşmesi gayet imkan dahilinde olan hastalık.
insanların umutlarını tüketecek şeyler yazmak, güçsüz ve amaçsız bırakmak ne kadar insani?
evet, ölüm oranı var ancak özellikle erken teşhislerde kurtuluş şansı da epey fazla, daha 6 ay önce bir yakınımız kemoterapi ile kurtuldu ve şuan tamamen bitti. bunun gibi örnekler çok fazla.
ancak, kanser hastalıklarında insanların yaşama tutunmasını etkileyecek, motivasyon bozucu şeyler yazmak, konuşmak sağlıklı bir insanın yapacağı bir şey değil.
insanların umutlarını tüketecek şeyler yazmak, güçsüz ve amaçsız bırakmak ne kadar insani?
evet, ölüm oranı var ancak özellikle erken teşhislerde kurtuluş şansı da epey fazla, daha 6 ay önce bir yakınımız kemoterapi ile kurtuldu ve şuan tamamen bitti. bunun gibi örnekler çok fazla.
ancak, kanser hastalıklarında insanların yaşama tutunmasını etkileyecek, motivasyon bozucu şeyler yazmak, konuşmak sağlıklı bir insanın yapacağı bir şey değil.
10 ekim 2015 ankara barış mitinginde patlama'yla ilgili olarak "ortadoğu'da bunlar hergün oluyor, ırak'ta 60 başka yerde 100 mesela. biz de ortadoğu ülkesiyiz" şeklinde açıklama yapmış akp yazarı.
yani diyor ki, ülkenin anasını siktik artık, alışın.
ya bir oluşumun içinde normal cümleler kurabilecek, şuuru yerinde hiç mi bir insan evladı, hiç mi vicdanlı biri olmaz? bu modellerin hepsi neden aynı makineden üretilmiş gibi aynı ahlaksızlıkla demeçler veriyor ben anlamıyorum..
sizden, bu kötü kalbinizden, iğrençliğinizden sıkıldım artık.
yani diyor ki, ülkenin anasını siktik artık, alışın.
ya bir oluşumun içinde normal cümleler kurabilecek, şuuru yerinde hiç mi bir insan evladı, hiç mi vicdanlı biri olmaz? bu modellerin hepsi neden aynı makineden üretilmiş gibi aynı ahlaksızlıkla demeçler veriyor ben anlamıyorum..
sizden, bu kötü kalbinizden, iğrençliğinizden sıkıldım artık.