Sık geçen başlıklar

hadibeoradan 12

ekşi profili
hala kriz yönetimi diyorlar, ilk çıktığı maç beşiktaş 2 aydır kazanamıyor, 84. dakikaya 2-1 yenik girmiş. ikinci maç fb deplasmanı hakem olmayan penaltı vermiş, beraberlik sağlamışsın sonra stoperin hatasından devreye 2-1 yenik girmişsin, 3. maçı maça 3. dakikada yediğin golle geride başlıyorsun, rakip modern futbol oynuyor, son 15 dakika 10 kişisin, hakem her kararında rakip lehine karar veriyor. daha ne olacak. umarım süper kupayı da alacaktır.
en son maçını 1 ekim 2019'da oynamış. 20 gün geçmiş ama antremanlara bile çıkmıyor, gs medyası da haber yapmıyor. beşiktaş ın çaycısı çayları tek şekerli dağıtsa, beşiktaş zor durumda battı diye tüm medya konuşur ama falcao konusunda ses yok inanılmaz.