Sık geçen başlıklar

celomania 14

ekşi profili
hadi beyler, bayanlar!

3-5 fatura ödemekle fakirleşmezsiniz.

3-5 binişlik ankarakart yüklemesini otobüste "fazla bileti olan var mı?" diye soranlara verdiniz sayın.

bir çok kişi haklı olarak "bize zillet diyenlere gidecek" kaygısı taşıyor. güzel olan onlara yardım yaparak ön yargılarını kırmak değil mi? kaldı ki yardıma ihtiyacı olanları, işkur önüne çadır kurarak kayıt altına alan belediyeden bahsediyoruz.

işin tüm maddi kısmını bir tarafa bırakın, günlerdir abb ve ibb meclisinde tüm engellemelere rağmen "safımız belli olsun, biz buradayız" mesajı vermek için bile 3-5 tl ateşlemeye değmez mi?

sagda solda aktrollerin ağlamasını görmek, o hazza erişmek için bile 3-5 tl destek olmaya değmez mi?

ankara dışında, bayburtta, çankırıda, yozgatta olup, ankara, istanbul ile gurur duymak isteyen arkadaşlar sizler içinde bir fırsat değilmi bu?

hadi bakalım, sanal kartlarınızdaki küsüratları, bankalardan çekemediğiniz bozuklukları ateşleseniz bile yeter...

t: okçu derneğiymiş, ilim yayma cemiyetiymiş falan filan değil bizzat halka yapılacak yardımları içerisinde bulunduran site...
kimlik karmaşasından kaynaklı durum

bunu anlamayacak ne var?

binali bakan ol, binali izmir'e, binali başbakan ol, binali meclis başkanı ol, in ali istanbula bin, binali pariste, binali uzay yolu, binali dünayayı kurtaran adam vs...
yazık adama ya hu, can mı dayanır?
ilk bölümü izleyip diziyi komple gömen yazarları görmemize sebep olan başlık.

keşke bir soluklanıp diğer bölümleri de izleyip sonra yorum yapsaydın.

işin acı tarafı ilk bölüm genel ile çok alakasız ve sevimsiz bir bölümdü. neyse sağlık olsun.
"lapa lapa kar yağarken kimsenin geçmediği bir yol" temizlenmezse, yağmur yağarken bahçe sulanmazsa, 1 yumurta 10 kişiye taşıtılmazsa, çim biçme makinesi varken ot yoldurulmazsa, o 20 yaşındaki genç bünyeler enerjiyi boşaltamaz, askerlik psikolojisi ve şafak sıkıştırmasıyla birbirini sker. mantık budur işte.

tanka uçağa verilen cezalar vs. bunlar şehir efsanesidir efenim inanmayınız.
mantıkla sorgulamayı kıyaslamayınız, askeriyede mantığın kralı vardır.