Sık geçen başlıklar

hep yer hep bakar 8

ekşi profili
muhteşem eğitim sistemimizin bir parçasıdır.
mevcut lise mezunlarının yüzde 30'u dört işlemi yapamıyor. en az yüzde 20'si heceleyerek okuyor.
çalışmasını gerektirecek bir durum yok. öğretmene saygı duymasına gerek yok.
alın size nur topu gibi disiplinden uzak, sorumluluktan uzak, sanattan kültürden uzak ot gibi yetişmiş bir birey. götünüze sokabilirsiniz.
ya bir de yabancı futbolcu sayısını falan eleştiriyorsunuz.
yabancı sınırı olsaydı türkiye liginde yüzlerce ozan tufan olacaktı.
çünkü türkiye'de liyakat yoktur torpil vardır ozan tufan da en güzel örneğidir.
polisin yaptığı da doğru bir davranış değil fakat ulan bu minübüsçüleri böyle cesaretlendiren nedir amk bizim ülkemizde.

adamlar polise kafa tutuyor. hiç sorun değil yani. boynuna sarıl, silahına sarıl çok rahat adamlar.

ama gariban orada hakkını aramak için birazcık toplansa hemen indir copu kafasına değil mi memur bey. bu şehir magandalarına gelince sus pus.
hayatımızda o kadar kitap okumuşuz. sınavlara girmişiz. ortamlara girmişiz. üniversitlerde dirsek çürütmüşüz. allah aşkına karşıdaki senin dilinden anlamıyorsa ne yapayım ne yapayım suratına mal gibi bakıp hayatımımı geçireyim.
kültürlü erkekse ilk yapacağı iştir. bakmayın 18'lik sivilceli ergen yorumlarına.
daha önce de yazılmıştır gerçi ama yine de söyleyeyim.

elinde bavullarıya ülke turu yapan bir katili bile yakalayamayan emniyetten canlı bombaları yakalamasını istiyoruz. olaya gel.
pkk tarafından küle dönüştürülen köylülerdir.

ama tc vuyoyo tc öydüyo diye ağlayan selahattin neden konuşmuyor yahu.

imralı'dan mektup getiren sırrı abe'den de ses yok allah allah.

pkk sempatizanı sözlük yazarlarını da göremedim nerdesiniz bi ses verin.