polisin yaptığı da doğru bir davranış değil fakat ulan bu minübüsçüleri böyle cesaretlendiren nedir amk bizim ülkemizde.
adamlar polise kafa tutuyor. hiç sorun değil yani. boynuna sarıl, silahına sarıl çok rahat adamlar.
ama gariban orada hakkını aramak için birazcık toplansa hemen indir copu kafasına değil mi memur bey. bu şehir magandalarına gelince sus pus.
11.06.2017 · 5. sıra
hep yer hep bakar
10.06.2017 01:35 ~ 15:21