hangi beşiktaşlı şu rodallega'nın ailesinden ya da kabilesinden kime ne yaptıysa gidip özür dilesin de şu amk ibnesi bıraksın bizim peşimizi.
Sık geçen başlıklar
ugm 15
ekşi profiligetirin antalyayı beşiktaşım şov yapacak diyenleri gördüğümüz başlık.
ulan geçen hafta da efsane kadrolu teknik direktörü imparator olan kediciklere de şov yapmadık mı?
psg'ye koyarsak mı tatmin olacaksınız?
ulan geçen hafta da efsane kadrolu teknik direktörü imparator olan kediciklere de şov yapmadık mı?
psg'ye koyarsak mı tatmin olacaksınız?
tayfun ismindeki yarışmacıyı tebrik ettiğim program.
bu ergen, ben anneme laf söyletmem diyerek, tv8'in açık olduğu her evden "senin ananı s.keyim" nidalarının yükselmesine sebep oldu bu akşam.
ve bir sürü siyasinin hatta milli takımın yapamadığı, taraflı tarafsız, chp'li akp'li, gs'li fb'li bjk'li; kısaca tüm halkı annesine karşı birleştirdi.
bu ergen, ben anneme laf söyletmem diyerek, tv8'in açık olduğu her evden "senin ananı s.keyim" nidalarının yükselmesine sebep oldu bu akşam.
ve bir sürü siyasinin hatta milli takımın yapamadığı, taraflı tarafsız, chp'li akp'li, gs'li fb'li bjk'li; kısaca tüm halkı annesine karşı birleştirdi.
16 tl pahalı geldiği için geçmediğim tüneldi, şimdi 21 tl oldu hiç geçmeyeceğim.
gram kafa yok bu işi düzenleyenlerde. ulan gerizekalı 16 tl yi 10 tl falan yap köprüyü kullananlardan bir kısmı daha gelsin.
şimdi yine bir kısım daha köprüye kaçacak, elindeki 16 tl olacak sana 8,75 tl ve ekstra trafik.
mal sürüsü tarafından yönetilmek zor gerçekten...
gram kafa yok bu işi düzenleyenlerde. ulan gerizekalı 16 tl yi 10 tl falan yap köprüyü kullananlardan bir kısmı daha gelsin.
şimdi yine bir kısım daha köprüye kaçacak, elindeki 16 tl olacak sana 8,75 tl ve ekstra trafik.
mal sürüsü tarafından yönetilmek zor gerçekten...
80 milyonluk ülkeden aslında hiçbir spor branşında doğru dürüst bir sporcu çıkmamaktadır, sadece tenis değil.
hadi genel anlamda spor tarafı kötü, eğitim genel kültürü falan iyi desek o da yok zaten.
mal gibi insanların yaşadığı mal gibi bir ülke olmamızla açıklanabilir belki...
hadi genel anlamda spor tarafı kötü, eğitim genel kültürü falan iyi desek o da yok zaten.
mal gibi insanların yaşadığı mal gibi bir ülke olmamızla açıklanabilir belki...
derbide cezalı duruma düşerek biz beşiktaşlıları üzen futbolcu.
hani lan içerdeydin?
hani lan içerdeydin?
yanlış anlaşılmasın, niye kumar oynuyorsunuz cezası değildir.
niye kumar oynarken devletinizin de payını vermiyorsunuz, parayı yasa dışı oynatanlara kaptırıyorsunuz cezasıdır.
verin devlet babanızın payını gönül rahatlığıyla oynayın gitsin değil mi?
niye kumar oynarken devletinizin de payını vermiyorsunuz, parayı yasa dışı oynatanlara kaptırıyorsunuz cezasıdır.
verin devlet babanızın payını gönül rahatlığıyla oynayın gitsin değil mi?
sapık veya abaza biri olmayabilirsiniz ama,
yavşaklık kısmınızdan emin olamayacağımız durumdur.
yavşaklık kısmınızdan emin olamayacağımız durumdur.
(bkz: bir eşeğin itirafları)
kahramanlarının hepsinin birer değişik olduğu hikaye.
antalya'dan yalova'ya özel bahçesine gommek icin kedi leşi yollayan mı ararsın, kedinin taninmayacagini düşünüp sokak kedisini paketleyen mi ararsin...
edit: türkçede herhangi bir av ya da başka bir şekilde öldürülmeyen hayvana leş denir. hayvan ölülerine naaş ceset ölü demek pek kullanılan tabir değillerdir. girdideki kedi leşi lafı bazı kediseverleri üzmüş, çok umurumda olmasa da bilgi vermek istedim...
antalya'dan yalova'ya özel bahçesine gommek icin kedi leşi yollayan mı ararsın, kedinin taninmayacagini düşünüp sokak kedisini paketleyen mi ararsin...
edit: türkçede herhangi bir av ya da başka bir şekilde öldürülmeyen hayvana leş denir. hayvan ölülerine naaş ceset ölü demek pek kullanılan tabir değillerdir. girdideki kedi leşi lafı bazı kediseverleri üzmüş, çok umurumda olmasa da bilgi vermek istedim...
"lan ben koca cumhurbaşkanıyım, trt mi seyredeceğim, nat geo wild seyrederim hep"
diye de devam etmiş olabilir.
diye de devam etmiş olabilir.
ulan 2,4'ü kandilli ölçmeye üşenir adamlar hissedip başlık açıyor.
(bkz: kedi götünü görmüş yaram var sanmış)
(bkz: kedi götünü görmüş yaram var sanmış)
basit bir bilgisayarda yazım hatası değildir.
türk dil kurumunun internet sitesinde yapılmış bir yazım hatasıdır.
kural koyanın yanlış yapmaya hakkı yoktur.
başlığı açan yazarı dikkatinden dolayı kutluyorum.
düzeltme: kurum kuruluş ve iş yeri adlarına gelen ekler kesme işareti ile ayrılmazlarmış, türk dil kurumunu ayırmışız, düzeltir ve dikkatli arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
kutsal bilgi kaynağında olmanın keyfi de bu...
türk dil kurumunun internet sitesinde yapılmış bir yazım hatasıdır.
kural koyanın yanlış yapmaya hakkı yoktur.
başlığı açan yazarı dikkatinden dolayı kutluyorum.
düzeltme: kurum kuruluş ve iş yeri adlarına gelen ekler kesme işareti ile ayrılmazlarmış, türk dil kurumunu ayırmışız, düzeltir ve dikkatli arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
kutsal bilgi kaynağında olmanın keyfi de bu...
(bkz: kaza ve kadere iman etmek)