Sık geçen başlıklar
getirin antalyayı beşiktaşım şov yapacak diyenleri gördüğümüz başlık.

ulan geçen hafta da efsane kadrolu teknik direktörü imparator olan kediciklere de şov yapmadık mı?

psg'ye koyarsak mı tatmin olacaksınız?
tayfun ismindeki yarışmacıyı tebrik ettiğim program.

bu ergen, ben anneme laf söyletmem diyerek, tv8'in açık olduğu her evden "senin ananı s.keyim" nidalarının yükselmesine sebep oldu bu akşam.
ve bir sürü siyasinin hatta milli takımın yapamadığı, taraflı tarafsız, chp'li akp'li, gs'li fb'li bjk'li; kısaca tüm halkı annesine karşı birleştirdi.
16 tl pahalı geldiği için geçmediğim tüneldi, şimdi 21 tl oldu hiç geçmeyeceğim.

gram kafa yok bu işi düzenleyenlerde. ulan gerizekalı 16 tl yi 10 tl falan yap köprüyü kullananlardan bir kısmı daha gelsin.
şimdi yine bir kısım daha köprüye kaçacak, elindeki 16 tl olacak sana 8,75 tl ve ekstra trafik.
mal sürüsü tarafından yönetilmek zor gerçekten...
80 milyonluk ülkeden aslında hiçbir spor branşında doğru dürüst bir sporcu çıkmamaktadır, sadece tenis değil.

hadi genel anlamda spor tarafı kötü, eğitim genel kültürü falan iyi desek o da yok zaten.

mal gibi insanların yaşadığı mal gibi bir ülke olmamızla açıklanabilir belki...
yanlış anlaşılmasın, niye kumar oynuyorsunuz cezası değildir.

niye kumar oynarken devletinizin de payını vermiyorsunuz, parayı yasa dışı oynatanlara kaptırıyorsunuz cezasıdır.

verin devlet babanızın payını gönül rahatlığıyla oynayın gitsin değil mi?
kahramanlarının hepsinin birer değişik olduğu hikaye.

antalya'dan yalova'ya özel bahçesine gommek icin kedi leşi yollayan mı ararsın, kedinin taninmayacagini düşünüp sokak kedisini paketleyen mi ararsin...

edit: türkçede herhangi bir av ya da başka bir şekilde öldürülmeyen hayvana leş denir. hayvan ölülerine naaş ceset ölü demek pek kullanılan tabir değillerdir. girdideki kedi leşi lafı bazı kediseverleri üzmüş, çok umurumda olmasa da bilgi vermek istedim...
basit bir bilgisayarda yazım hatası değildir.
türk dil kurumunun internet sitesinde yapılmış bir yazım hatasıdır.

kural koyanın yanlış yapmaya hakkı yoktur.

başlığı açan yazarı dikkatinden dolayı kutluyorum.

düzeltme: kurum kuruluş ve iş yeri adlarına gelen ekler kesme işareti ile ayrılmazlarmış, türk dil kurumunu ayırmışız, düzeltir ve dikkatli arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
kutsal bilgi kaynağında olmanın keyfi de bu...