Sık geçen başlıklar

türkiye'nin %92'sinin türkçe kuran okumamış olması 1

ekşi'de gör
2006 yılında benim de dahil olduğum topluluktu. fakat kyk yurdunda kalırken ateist bir arkadaşın sorularına cevap vermek adına 3 günde mealden hatim etmiştim. sonra benim ateistlere olan bakış açımı değiştirdi. adamın vesilesi ile kuran'ı türkçe bitirmiş ve ufkum gelişmişti. daha sonraları da o arkadaşın sebebiyle tefsiri okumuştum türkçe olarak.

benden size tavsiye, arkadaşlar mutlaka bir kere de olsa okuyun. zira okudukça dini daha iyi anlıyor ve günümüzün din kalpazanlarına pabuç bırakmanızı engeller.