Sık geçen başlıklar

bir zamanlar sokak lambasiydim 11

ekşi profili
ülkenin içinde bulunduğu durum o kadar acınası ki.

bakın, 1939 yılında erzincan depremi’nde 33 bin kişi vefat etmiş. bundan tam 60 yıl sonra meydana gelen gölcük depreminde resmi ve resmi olmayan rakamların ortalamasını alırsak yine 35bin civarında insan hayatını kaybetti. diğer depremlerde binlerce kişi. totalde aklımıza gelen bir kaç depremdeki can kayıplarını toplasanız neredeyse 70-80bini bulacak. anormal bir rakam bu.

japonya’da 3 kişi ölünce kriz masası oluşturup nerede hata yaptık diyip, sağlam olmayan 2 bina kaldıysa onu da yapılandırıyorlarken biz 80 bin kişi kaybetmemize rağmen tek adım atamamışız. atmıyoruz da. daha acınası, atmayacağız da.

bol bol yol yapacağız ama. kırıp kırıp yeniden yapacağız defalarca merak etmeyin. yola doyacağız yani.

coğrafyanın kader olduğu gerçeği çok acı çarpıyor insanın yüzüne. işimiz yine kadere kaldı…

edit: erzincan depreminin tarihi düzeltildi.
iphone 13 almak için para biriktirirken, telefon alacağım diye parayı dolara yatırmamıştım. sonra telefona bir anda 10 bin tl zam gelince onu da alamadım.
ee dolar da almamıştım?
elimdeki para git gide değersiz bir hale geldi, durduğu yerde eridi derken şaaaak önce 16,92'den bi 600 dolar sonra 18,02'den bi 200 dolar aldım. bari para değerini korusun derken...
şaaaak dolar 13.50
şimdi iphone, fiyatları düşürse bile alacak param yok :')

end of my fucking sad story.