iphone 13 almak için para biriktirirken, telefon alacağım diye parayı dolara yatırmamıştım. sonra telefona bir anda 10 bin tl zam gelince onu da alamadım.
ee dolar da almamıştım?
elimdeki para git gide değersiz bir hale geldi, durduğu yerde eridi derken şaaaak önce 16,92'den bi 600 dolar sonra 18,02'den bi 200 dolar aldım. bari para değerini korusun derken...
şaaaak dolar 13.50
şimdi iphone, fiyatları düşürse bile alacak param yok :')
end of my fucking sad story.
22.12.2021 · 32. sıra
bir zamanlar sokak lambasiydim
21.12.2021 00:32