bekleyip görmek lazım dediğim olay. mesajları eşi atıp da adama iftira atıyor olabilirler. para koparmak için neler yapıyor insanlar boşanma sürecinde. ki 100 bin tl tazminat falan beni fena halde kıllandırdı. olay doğru da olabilir tabi. yargının araştırmasını beklemek en doğrusu.
not: yazışmaları okudum da bunun neresinde adam kaynanasına ilan-ı aşk ediyor anlamadım. gayet de karısına geri dönsün diye yalvarıyor olabilir. eğer gerçekten bu yazışmayı adam kaynanasıyla yapıyor olsa ‘ ne diyorsun be sen benim kızımla evlisin.’ gibisinden bir tepki verirdi. olay baştan aşağı kurgu. kadın muhtemelen eşini telefondan engellemiş ve annesinin telefonundan eşiyle konuşmuş. sonra da aradaki üç beş cümleyi ‘ anama ilan-ı aşk etti’ şeklinde mahkemeye sunmuş. bunu yiyecek hakim yok bu memlekette.
Sık geçen başlıklar
nuktedan 14
ekşi profiliayasofya’yı ibadete açmak. hayatı boyunca ayasofya’nın önünden geçmeyecek sivaslı çomardan oy almanın en kestirme yolu budur.
bir çok beraber olduğum kadının yaptığı şey. telefonumda tutmayayi ve silmeyi tercih etmişimdir. zira telefonum çalınır ya da kaybolursa o fotoğraflarin başkasının eline geçme ihtimali var. bakar ve silersin. bir insan seninle özel bir fotoğrafını paylasiyorsa o artık kendi mahremiyetindir. başkasına göstermek, bir yerlerde paylaşmak falan ahlaksızlıktır.
edit: entry tutunca birkaç entry yazılmış bana atıfta bulunan. entry'i yazma sebebimin alttan alta bakın bana çıplak fotoğraflarınızı gönderebilirsiniz algısı yarattığı iddia ediliyor. sevgili abazan kardeşlerim. merakinizi giderecekse şu giri üzerine kimse bana birşey atmadı. hatta mesaj bile gelmedi. hoş gelmesi de saçmadır. insan tanımadığı biriyle değil sevistigi ya da sevisme ihtimali olan biriyle bunu paylaşır. abuk subuk cikarimlar yapacağınıza '' neden beraber olduğum kadın bana böyle bir güven duymuyor. yoksa yavşağın teki gibi mi görünüyorum? yok lan ne görünmesi öyleyim galiba. " diye bir hesaplaşmaya girerseniz daha makul birşey yapmış olursunuz.
edit: entry tutunca birkaç entry yazılmış bana atıfta bulunan. entry'i yazma sebebimin alttan alta bakın bana çıplak fotoğraflarınızı gönderebilirsiniz algısı yarattığı iddia ediliyor. sevgili abazan kardeşlerim. merakinizi giderecekse şu giri üzerine kimse bana birşey atmadı. hatta mesaj bile gelmedi. hoş gelmesi de saçmadır. insan tanımadığı biriyle değil sevistigi ya da sevisme ihtimali olan biriyle bunu paylaşır. abuk subuk cikarimlar yapacağınıza '' neden beraber olduğum kadın bana böyle bir güven duymuyor. yoksa yavşağın teki gibi mi görünüyorum? yok lan ne görünmesi öyleyim galiba. " diye bir hesaplaşmaya girerseniz daha makul birşey yapmış olursunuz.
sığırın birinin evet dediği için boykot edildiğini sandığı şirkettir. murat ülker açık açık evet dedi . kimse de ülker'i boykot etmedi. be hey gerizekalı bu şirketin boykot edilme sebebi '' karşıyaka'da 100 de 80 küsür hayır çıktı. ankara ile ters düşmemek için karşıyaka sponsorluğunu bitirebiliriz.'' demiş olması. yani insanların verdikleri oydan sebep sponsporluk bitirmekle tehdit etmesi.
not : entry'in silinme ihtimaline karşılık. `:http://i.hizliresim.com/lymdpz.jpg`
not : entry'in silinme ihtimaline karşılık. `:http://i.hizliresim.com/lymdpz.jpg`
en ise yarayan protesto biçiminin tuketmemek olduğunu göstermiştir. almayın, vermeyin, ekonomiye can vermeyin.
biz bunların dini imanı para dediğimizde kötü niyetli oluyoruz.
ölume atlayacak kadar psikolojisini kaybetmiş bir insanın milletin akşam eve yetişmesini dert edinmesi gerektiğini düşünecek kadar 'duyarli' yazarları ortaya çıkarmış kapatılma hadisesi.
hatırlat bundan sonra ölürken nasıl öleceğini sana sorsun. ilkinde begendiremediyse demek.
edit: entry sahibi kaçmış. bir üstteki entry'de madem öleceksin ilaç yut, kafana sık niye şehri felç ediyorsun yazan bir sığır vardı.
edit2: maviuan ekran görüntüsünü almış. teşekkürlerimle.
http://i.hizliresim.com/oeyygr.png
hatırlat bundan sonra ölürken nasıl öleceğini sana sorsun. ilkinde begendiremediyse demek.
edit: entry sahibi kaçmış. bir üstteki entry'de madem öleceksin ilaç yut, kafana sık niye şehri felç ediyorsun yazan bir sığır vardı.
edit2: maviuan ekran görüntüsünü almış. teşekkürlerimle.
http://i.hizliresim.com/oeyygr.png
şampiyonlar ligi b grubunda tüm dünya'nin adını ezberledigi bir takim var.
(bkz: 6 kasım 2007 liverpool beşiktaş maçı)
(bkz: 6 kasım 2007 liverpool beşiktaş maçı)
asıl mevzu adamı kendi iş yerinde döven adamın bir de ayağına çağırması . belli ki araya birileri gidip çocuğu ama tehdit , ama rüşvetle susturmaya çalışmışlar. adamlarda ego o kadar büyük ki özür dileyecekken bile ayağına çağırıyor. zaten mevzunun kendisi de bu herifin sıradan bir kuralı sen bana nasıl uygularsın diye başladı. olay neden cereyan ettiyse aynı noktada duruyor herif.
devlet protokolü mü? ağam benimle eğlenir. ne ara bir insanın evliliği resmi davet oldu? ortadaki şeyin adı nikah. orada makamınızı temsilen değil , şahsen bulunabilirsiniz. bu durumda da devlet protokolü falan olamaz.
bugün çıkardığı topu muslera 4 gol yediği herhangi bir maçta çıkarmış olsa hakkında 120 tane entry girilirdi.
ilk 9'da bitiren atletlerden 6'sı dopingli çıkmış kendisi 4. lüğe yükselmiştir. eğer dopingli sporcular olmasaydı kendisi o gece madalya için koşacaktı. sonuna kadar haklıymış söylediklerinde. hayalleri çalınmıştır.
edit: en çok da sanki 4. oldu da madalya şansı vardı da çirkeflik yapıyor diyen entrylere kapağı takmıştır.
edit: en çok da sanki 4. oldu da madalya şansı vardı da çirkeflik yapıyor diyen entrylere kapağı takmıştır.