Sık geçen başlıklar

kaynanasına aşık olan damat 1

ekşi'de gör
bekleyip görmek lazım dediğim olay. mesajları eşi atıp da adama iftira atıyor olabilirler. para koparmak için neler yapıyor insanlar boşanma sürecinde. ki 100 bin tl tazminat falan beni fena halde kıllandırdı. olay doğru da olabilir tabi. yargının araştırmasını beklemek en doğrusu.

not: yazışmaları okudum da bunun neresinde adam kaynanasına ilan-ı aşk ediyor anlamadım. gayet de karısına geri dönsün diye yalvarıyor olabilir. eğer gerçekten bu yazışmayı adam kaynanasıyla yapıyor olsa ‘ ne diyorsun be sen benim kızımla evlisin.’ gibisinden bir tepki verirdi. olay baştan aşağı kurgu. kadın muhtemelen eşini telefondan engellemiş ve annesinin telefonundan eşiyle konuşmuş. sonra da aradaki üç beş cümleyi ‘ anama ilan-ı aşk etti’ şeklinde mahkemeye sunmuş. bunu yiyecek hakim yok bu memlekette.