Sık geçen başlıklar

ak sakalli bebe 10

ekşi profili
takip ettiğim kadarıyla çok garip gelişmeler yaşanan bir dava oldu;

savunmaya söz hakkı verilmedi mesela..
reddi hakim talebi önce reddedildi, ardından dava bu yüzden ertelendi,
tanıkların hepsi dinlenmedi,
hakim 'ahmak' sözünün muhatabının soylu olduğunu kendi belirtti,
kamunun izlemesine açık olması gereken davaya kamu alınmadı,
büyük olasılıkla adliyenin en küçük salonunda yapıldı,
basın mensuplarının sağlıklı görüntü alması engellendi (bariyerlerin ardına alınarak)
tüm kartal ilçesi genelinde gösteri ve yürüyüş yasağı getirildi..

öncesindeki 'zaten' davanın açılması, hakimin görev süresi bitmeden yerinin
değiştirilmesi, ysk üyelerinin şikayetçi olmaması gibi gariplikleri de sayarsak
tam da ülkemize yakışan müthiş bir hukuk 'rally'si daha yaşıyoruz...
gece gece benim anlayamadığım şey şu;

sen de, hepsi burada olarak, o arızalı telefonu alıp apple'a iade edeceksin,
apple'da sana yeni telefon verecek. belli ki telefon fabrika çıkışından hatalı.

niye müşterine eziyet ediyorsun,
niye kendini bu kadar rezil ediyorsun..

bak, güçlü rakibin de geldi,
artık ekmek aslanın ağzında...

kötü müşteri ilişkileri ve sorun çözümü olarak
ders diye okutulacak rezalet gibi rezalet

notum: 10/10
bu entry'nin canlanmasına,
ardından 40 küsur yeni entry yazılmasına
neden olan şey (bkz: adalet)

çünkü burası türkiye diyoruz...
para diyoruz, güç diyoruz...
olabilir diyoruz!
üstelik hepsi sağlam referanslarla.

o halde, kimse 69 yaşında bir adamın
adalet aramak için yürümesine şaşırmasın,
kızmasın..

çünkü hepimiz biliyoruz:

adalet
yok
bu
ülkede!
bundan sadece iki ay önce duyurusunu yapmışlardı..
dün halkın karşısına çıkardılar..

kendi rayların üzerinde giderken
kendinden küçük araçların altından geçmesine izin veren
yeni bir toplu taşıma sistemi.. üstelik elektrikli..

adına teb koymuşlar: transit elevated bus..

video halka tanıtım

projenin konsepti

olsun, bizim gündemimiz de güzel,
bak tübitak'ı bastılar sonunda..
toplumsal hafızanın yamulabilirliği

ifop (fransız anket kuruluşu) fransız halkına
3 farklı zaman; 1945, 1994 ve 2004'te
aynı soruyu soruyor:
alman yenilgisine katkı yapan ülkeler hangileriydi?

ilk anket, 1945'te sovyetler % 57, 2004'te ise %20
ilk ankette amerika %20, 2004'te %58

hani diyorlar ya tarih orada yazılmaz, burada yazılmaz..
valla tarihi hollywood yazıyor kardeşim nokta.

kaynak site

ilgili tablo
chp döneminde içmiştim bi kere..
babam biranın yanında shot olarak içmemi istemişti
böylece sadece batılı olarak kalmayacak
bir adım da önüne geçecektik batılının..