takip ettiğim kadarıyla çok garip gelişmeler yaşanan bir dava oldu;
savunmaya söz hakkı verilmedi mesela..
reddi hakim talebi önce reddedildi, ardından dava bu yüzden ertelendi,
tanıkların hepsi dinlenmedi,
hakim 'ahmak' sözünün muhatabının soylu olduğunu kendi belirtti,
kamunun izlemesine açık olması gereken davaya kamu alınmadı,
büyük olasılıkla adliyenin en küçük salonunda yapıldı,
basın mensuplarının sağlıklı görüntü alması engellendi (bariyerlerin ardına alınarak)
tüm kartal ilçesi genelinde gösteri ve yürüyüş yasağı getirildi..
öncesindeki 'zaten' davanın açılması, hakimin görev süresi bitmeden yerinin
değiştirilmesi, ysk üyelerinin şikayetçi olmaması gibi gariplikleri de sayarsak
tam da ülkemize yakışan müthiş bir hukuk 'rally'si daha yaşıyoruz...
12.11.2022 · 16. sıra
ak sakalli bebe
11.11.2022 12:46