güzel trolleme olmuş. hadi madem yalan haber yasak o zaman buna ceza kesilsin ahah
Sık geçen başlıklar
le fougueux 20
ekşi profilihile hurda yapılmadığı sürece yüzde sıfır olan ihtimaldir. bu anketlerle de sabit zaten.
akp dolar 7-8 civarındayken erken seçime gitmeyerek çok amatörce bir hata yaptı. şimdi tuvalet terliği bile çıksa ona kaybedecekler
akp dolar 7-8 civarındayken erken seçime gitmeyerek çok amatörce bir hata yaptı. şimdi tuvalet terliği bile çıksa ona kaybedecekler
olay anlatıldığı kadar ne ölçüde doğrudur bilmiyorum yalnız suriyelilere ülke kaynaklarını göstere göstere ve bununla övünerek yediren erdoğan'a ses çıkarmayıp 9 yaşında çocuğa eziyet etmek tam da bizim sağcı milliyetçilerimizin karakteristik davranışıdır.
geçenlerde haber olan, market zincirinin sahibine laf edemediği için asgari ücretli gariban çalışanı tehdit eden valiyi hatırlayın (bkz: sinop valisinin bim çalışanını tehdit etmesi)
geçenlerde haber olan, market zincirinin sahibine laf edemediği için asgari ücretli gariban çalışanı tehdit eden valiyi hatırlayın (bkz: sinop valisinin bim çalışanını tehdit etmesi)
geçen sene ibb'de yüzlerce terörist çalıştığını iddia eden ama bir senedir kimseyi gözaltına alıp suçunu kanıtlamayan birinin beyanı.
bu sağcıların eğitimli kesim düşmanlığı sivil hayatla sınırlı kalmayıp askeriyeye de sıçramış :) dünyanın her yanında eğitimsiz cahiller görmek istiyorlar
bunu söyleyen birinin müslüman olması imkansız gibi duruyor.
çünkü kaynağı kuran değil risale olmuş bunun. kuran'ı önemsizleştirip risale'yi kutsuyor. risale dinine inanıyor.
çünkü kaynağı kuran değil risale olmuş bunun. kuran'ı önemsizleştirip risale'yi kutsuyor. risale dinine inanıyor.
testi hazırlayan ve yapan kişiler daha sosyalizm ile komünizmi ayırt etmeyi bilmiyorlar. bazı sorular sosyalizmden diğerleri komünizmden bahsediyor.
halbuki bu ikisi birbirinin tam tersi şeyler. marx'ın diyalektik anlayışıyla izah bulan şeyer. siz bunları eş anlamlı olarak kullanıyorsanız ya süzme gerizekalısınız ya da art niyetli sağcı.
halbuki bu ikisi birbirinin tam tersi şeyler. marx'ın diyalektik anlayışıyla izah bulan şeyer. siz bunları eş anlamlı olarak kullanıyorsanız ya süzme gerizekalısınız ya da art niyetli sağcı.
oyunda cinsiyet yok değil gerizekalı mısınız evladım. sadece erkek ve kadın vücut tipini seçmekle erkek ve kadın sesini seçmeyi ayırmışlar. ayni erkek vücutlu erkek sesli erkek yaratabileceğiniz gibi kadın vücutlu ama erkek sesli karakter de yaratabiliyorsunuz. aslında seçenekleri azaltmamış tersine arttırmış olmuşlar.
sonuçta cyberpunk dünyası (ve genresı) futuristik, distopik, transhumanist bir dünya. yolda gezerken bir dükkana girip vücudunuzu değiştirebiliyorsunuz, robot kol falan edinip çıkıyorsunuz. insan ile makina arasındaki fark bulanıklaştığı için erkek-kadın arasındaki fark da bundan nasibini alıyor. bu dünyada haliyle erkek-kadın eşitsizliği diye bir şey kalmamış. teknoloji ve para insan doğasının ötesine geçmiş. bu dünyada herkes frankenstein gibi dolanıyor ortada ve muhafazakarlar bunlara okey. ama nedense konu cinsiyete gelince ooo.
şu son cinsiyetçi tepki muhafazakar sağın amerikan soluna bok atmak için bahane aramasından başka bir şey değil.
ulan fragmanda suratının yarısı olmadan makyaj yapan kadına, yüzünü kafatasından çıkarıp yerine 5-6 tane lambayla dolaşan şu tiplere bir şey demiyorlar, bu hiç doğal değil diye itiraz etmiyorlar ama aynı teknoloji cinsiyeti değiştirmeye gelince çıldırıyorlar. neymiş bu hiç doğal değilmiş, sanki cyberpunk dünyasında herşey yapaylaşmamış gibi.
çünkü muhafazakar sağın cinsiyetçiliğe yobazlık derecesinde ciddi bir takıntısı var.
ayrıca diğer rpg oyunları da bu zamana kadar cinsiyet konusunu aynı şekilde hallediyordu. örneğin skyrim'de fallout'ta vs vs kadın ve erkek seçmenin tek farkı vücut tiplerinin ve seslendiricinin değişmesi olurdu. varsa 1-2 küçük quest ya da romance seçenekleri farkederdi o kadar.
ya ne olacağıdı, skyrim'de gerçekten transeksüel olmayan %100 erkek karakter kontrol ettiğinize emin olmak için donunu indirip pipisini görmeyi mi bekliyordunuz?
sonuçta cyberpunk dünyası (ve genresı) futuristik, distopik, transhumanist bir dünya. yolda gezerken bir dükkana girip vücudunuzu değiştirebiliyorsunuz, robot kol falan edinip çıkıyorsunuz. insan ile makina arasındaki fark bulanıklaştığı için erkek-kadın arasındaki fark da bundan nasibini alıyor. bu dünyada haliyle erkek-kadın eşitsizliği diye bir şey kalmamış. teknoloji ve para insan doğasının ötesine geçmiş. bu dünyada herkes frankenstein gibi dolanıyor ortada ve muhafazakarlar bunlara okey. ama nedense konu cinsiyete gelince ooo.
şu son cinsiyetçi tepki muhafazakar sağın amerikan soluna bok atmak için bahane aramasından başka bir şey değil.
ulan fragmanda suratının yarısı olmadan makyaj yapan kadına, yüzünü kafatasından çıkarıp yerine 5-6 tane lambayla dolaşan şu tiplere bir şey demiyorlar, bu hiç doğal değil diye itiraz etmiyorlar ama aynı teknoloji cinsiyeti değiştirmeye gelince çıldırıyorlar. neymiş bu hiç doğal değilmiş, sanki cyberpunk dünyasında herşey yapaylaşmamış gibi.
çünkü muhafazakar sağın cinsiyetçiliğe yobazlık derecesinde ciddi bir takıntısı var.
ayrıca diğer rpg oyunları da bu zamana kadar cinsiyet konusunu aynı şekilde hallediyordu. örneğin skyrim'de fallout'ta vs vs kadın ve erkek seçmenin tek farkı vücut tiplerinin ve seslendiricinin değişmesi olurdu. varsa 1-2 küçük quest ya da romance seçenekleri farkederdi o kadar.
ya ne olacağıdı, skyrim'de gerçekten transeksüel olmayan %100 erkek karakter kontrol ettiğinize emin olmak için donunu indirip pipisini görmeyi mi bekliyordunuz?
es çitirısta
(s400)
(s400)
orjinal değil sek süt'ün bir kaç sene önce yaptığı hipsterlar ağladı reklam serisinin mcdonald çakmasıdır.
akp'nin 16 yıl sonra aldığı şırnak ne öyleyse.
sınırsız bir cinsel açlıkla karşı karşıyayız. mini eteği tartıştığımız günlerden ketçaba geldik, sıra hızla demir bakır krom mangeznuma doğru ilerliyor. evrendeki bütün atom ve enerji bu dindoşlardan uzaklaştırırmalı. hiçbirşey güvende değil.
siz işkembe çorbası içerken zevk alırsınız ancak bir başkası bunu görüp sizden iğrenebilir. onun zevk aldığı kebabı yiyişine de bir vegan uzaktan bakıp iğrenebilir.
yani bu tip söylemler cümledeki nesne (erkekler) hakkında bir şey anlatıyormuş gibi dururken aslında sadece söyleyenin kendisi hakkında bir şey anlatıyor:
"x midemi bulandırıyor, y tiksindiriyor, z kaşındırıyor, ş gıdıklandırıyor" dediğinizde anlattığınız şey sizin bu anlattığınız semptomları yaşıyor olduğunuz. aynı semptomları başkası aynı şeye maruz kalsa da yaşamıyor olabilir demek.
yani bu tip söylemler cümledeki nesne (erkekler) hakkında bir şey anlatıyormuş gibi dururken aslında sadece söyleyenin kendisi hakkında bir şey anlatıyor:
"x midemi bulandırıyor, y tiksindiriyor, z kaşındırıyor, ş gıdıklandırıyor" dediğinizde anlattığınız şey sizin bu anlattığınız semptomları yaşıyor olduğunuz. aynı semptomları başkası aynı şeye maruz kalsa da yaşamıyor olabilir demek.
o aynalar süs olsun diye araçlarda bulunmuyor, boşuna ayna kopuk ya da kapalı halde araba kullanmak cezaya tabi değil. sözlüğün yarısı bunu atlayan mallar, gördüğümüz iyi oldu.
akan bir trafikte görüşü kaybetmek hayati önem taşır, motorcu aynayı kırarak öldürmeye tesebbüs eden, sadece o aracı değil trafikteki bütün araçları tehlikeye atan ilk kişi burada.
akan bir trafikte görüşü kaybetmek hayati önem taşır, motorcu aynayı kırarak öldürmeye tesebbüs eden, sadece o aracı değil trafikteki bütün araçları tehlikeye atan ilk kişi burada.
bir insanın sevinmesi gereken bir anda titreyerek 30 litre ağlaması baya büyük boyutta stres boşalması belirtisidir.
ilk 2 şampiyonluğunda böyle olmamıştı. çok daha normal tepkiler vermişti.
gerçekten cleveland ile şampiyon olmayı herhangi bir takımla şampiyon olmaktan daha çok istemiş, o an özelmiş.
nba'de duyduğum gördüğüm en anlamlı şampiyonluk hikayesi oldu.
ilk 2 şampiyonluğunda böyle olmamıştı. çok daha normal tepkiler vermişti.
gerçekten cleveland ile şampiyon olmayı herhangi bir takımla şampiyon olmaktan daha çok istemiş, o an özelmiş.
nba'de duyduğum gördüğüm en anlamlı şampiyonluk hikayesi oldu.
artvin halkı 3 seçimdir akp'lidir.
akp'nin geldiği şu noktada kendi seçmenini bile en ufak tepkisinde ötekileştirmekten başka çıkış yolu kalmadı.
akp'nin geldiği şu noktada kendi seçmenini bile en ufak tepkisinde ötekileştirmekten başka çıkış yolu kalmadı.