süslüler, düşkünler ve pambıkları ürküten tweet.
ak troll tayfa, neredesiniz lan hiç sesiniz çıkmıyor? ulan az kaldı şu devran bir dönsün bizden çok “atatürkçü” olacaksınız da işte sizi affeden olmayacak..
Sık geçen başlıklar
haters gonna bad 15
ekşi profilicüney bi dur allahını seversen zaten ortalık karışık.
18 temmuz 2017 kemal kılıçdaroğlu'nun hükümete meydan okurken sarf ettiği taşşaklı söz.akp'li yöneticilerin abdestlerinden şüpheleri yoksa buyursunlar tartışsınlar ve görelim gerçekleri. bir vatandaş olarak doğruları öğrenmek benim de hakkım değil mi?..
o değil de, bağzı andavallar halen ''darbe gecesi gördük yeaa'' diyerek kendilerini kandırıyor. iyi, ne güzel işte reisiniz korkmuyorsa çıksın karşısında bunu da sorsun öğrenelim..
o değil de, bağzı andavallar halen ''darbe gecesi gördük yeaa'' diyerek kendilerini kandırıyor. iyi, ne güzel işte reisiniz korkmuyorsa çıksın karşısında bunu da sorsun öğrenelim..
ana rahmine düşen en aptal spermlerin hiç bir zaman hoşlanmayacakları dizi.
2017 de bile atatürk ün adı duyulunca ağlayan insanlsrı gördükleri vakit titriyor bu andavallar. çünkü değerleri yok bu müptezellerin..
ata bile binemeyen bir kağanları var söz de.. ilahlaştırıp tapıyorlar sadece başka hiç bir şey yok.
bir de gelip bu başlık altına sıçıyorlar.. gidin kardeşim başka yer de sıçın. hatta o kadar sıçın ki karşılılşı bokunuzda boğulun.
2017 de bile atatürk ün adı duyulunca ağlayan insanlsrı gördükleri vakit titriyor bu andavallar. çünkü değerleri yok bu müptezellerin..
ata bile binemeyen bir kağanları var söz de.. ilahlaştırıp tapıyorlar sadece başka hiç bir şey yok.
bir de gelip bu başlık altına sıçıyorlar.. gidin kardeşim başka yer de sıçın. hatta o kadar sıçın ki karşılılşı bokunuzda boğulun.
bunlardan birisi de benim kuzenim. demin canlı yayın açtı tekbirler eşliğinde cama türk bayrağı astılar. helal olsun falan diyorlar birbirlerine..
maşallah size, bravo size. kuzen buraları okuyorsun eminim. senin o olmayan beynini sikeyim ben.
sen kime neyi anlatıyorsun? hdp'yi bize mi anlatıyorsun? veya pkk'yı?
ulan gerizekalılar, siz kime kimi anlatıyorsunuz? biz hdp'nin ne bok olduğunu, kime hizmet ettiğiniz zaten biliyoruz.
hak aramak istiyorsan gidip memleketi yöneten partininin binasında arayacaksın.. ama yok. bu ve bunun gibi insanlar olduğu sürece, daha hakkını bile nerede arayacaklarını bilmeyen insanlarla dolu bir ülke olduğumuz sürece daha çok patlarız biz çok.
maşallah size, bravo size. kuzen buraları okuyorsun eminim. senin o olmayan beynini sikeyim ben.
sen kime neyi anlatıyorsun? hdp'yi bize mi anlatıyorsun? veya pkk'yı?
ulan gerizekalılar, siz kime kimi anlatıyorsunuz? biz hdp'nin ne bok olduğunu, kime hizmet ettiğiniz zaten biliyoruz.
hak aramak istiyorsan gidip memleketi yöneten partininin binasında arayacaksın.. ama yok. bu ve bunun gibi insanlar olduğu sürece, daha hakkını bile nerede arayacaklarını bilmeyen insanlarla dolu bir ülke olduğumuz sürece daha çok patlarız biz çok.
e-ticaret sitelerine ürün tedariği gerçekleştiriyoruz.
bu günlerde bizden istedikleri. fiyatlarımızı yüksek göstermeleri.
örneğin; 100 lira'ya ürün satıyoruz. site bu fiyata kendi kar marjını ve farklı vergilerini koyup, 200 lira'ya satıyor.
herşey gayet normal. black friday günleri gelirken, satış yapan bu büyük site bizden kolpa bir sayfa hazırlayıp ürün fiyatını 100 liradan 200 liraya çıkartmamızı istiyor. ama halbuki 100 liraya alıyor resmi olarak.
sonra ürün satışını yaparken rakamları güncelleyip 300 lira olacak ürünü yine 200 liraya satıyor. insanlarımız da ''ufff ne indirim ama'' diyerek alış veriş yapıyorlar.
bu başlığı açmam demek, kendi ayağıma sıkmam demek bir yerde ama olsun. uyanın ve gaza gelmeyin!
bu günlerde bizden istedikleri. fiyatlarımızı yüksek göstermeleri.
örneğin; 100 lira'ya ürün satıyoruz. site bu fiyata kendi kar marjını ve farklı vergilerini koyup, 200 lira'ya satıyor.
herşey gayet normal. black friday günleri gelirken, satış yapan bu büyük site bizden kolpa bir sayfa hazırlayıp ürün fiyatını 100 liradan 200 liraya çıkartmamızı istiyor. ama halbuki 100 liraya alıyor resmi olarak.
sonra ürün satışını yaparken rakamları güncelleyip 300 lira olacak ürünü yine 200 liraya satıyor. insanlarımız da ''ufff ne indirim ama'' diyerek alış veriş yapıyorlar.
bu başlığı açmam demek, kendi ayağıma sıkmam demek bir yerde ama olsun. uyanın ve gaza gelmeyin!
10 küsür senedir tek bir fabrika açmak yerine köprü, yol açarsan olacağı budur.
bu daha iyi günler.
bu daha iyi günler.
bu herifin babasını rehin alıp, "bundan sonra türkiye de yaşayacaksın yoksa baban ölür!" desek.
"sıkın kafasına" der.
ama gel gelelim ki, şovperest çıktı pezevenk.
"sıkın kafasına" der.
ama gel gelelim ki, şovperest çıktı pezevenk.
rte'nin zamanında "memlekete geri dön hocam hasret bitsin" diyerek stadyumlardan davet gönderdiği melek yüzlü şeytan. (şunu buraya koyalım önce)
dün'e kadar fethullah dendiğinde bile "hocaefendi" diyeceksin diyerek tepki gösteren andavalların bugün burada bu adama saydırmaları falan gerçekten çok komik.
ama benim gibi atatürkçü, cumhuriyetçi insanlar yıllardır küfrediyor buna. birazdan kafamı yastığa koyduğumda huzurla uyuyacağım. çünkü ne bu haine, ne de bu haine yol verip destek olanlarla beraber olmadım. ama bugüne kadar bu hainlerin işlediği tüm günahların sorumlusu günahı zamanında görüp ses çıkarmayanlardır.
dün'e kadar fethullah dendiğinde bile "hocaefendi" diyeceksin diyerek tepki gösteren andavalların bugün burada bu adama saydırmaları falan gerçekten çok komik.
ama benim gibi atatürkçü, cumhuriyetçi insanlar yıllardır küfrediyor buna. birazdan kafamı yastığa koyduğumda huzurla uyuyacağım. çünkü ne bu haine, ne de bu haine yol verip destek olanlarla beraber olmadım. ama bugüne kadar bu hainlerin işlediği tüm günahların sorumlusu günahı zamanında görüp ses çıkarmayanlardır.
atatürk ilke ve inkılaplarına inanan bir insanım.
uyandım sahurumu yaptım. niyetimi rabbime edip orucuma başladım. ezan sonrası namazımıda kıldım. şimdi tekrar uyuyacakken bu başlığı gördüm ve yazıyorum. ağzım oruçlu o yüzden kötü sözler yazmayacağım. kasıtlı açılan bu başlıkların amacı nedir? tek derdiniz kemalistler, ulusalcılar, cumhuriyetçiler mi oldu? dünya da her yer kan gölü. masum insanlar ölüyor biraz aklınızı o tarafa yorsanıza. hemen hemen her gün bu salak saçma başlıkları açıp insanların size küfretmesinden bu denli mi hoşlanıyorsunuz?
müslümansınız ya hani.. daha ramazan'ın ilk günü orucun ilk saatleri bu kadar kin kusmanız niye?
yazık gerçekten çok yazık.
uyandım sahurumu yaptım. niyetimi rabbime edip orucuma başladım. ezan sonrası namazımıda kıldım. şimdi tekrar uyuyacakken bu başlığı gördüm ve yazıyorum. ağzım oruçlu o yüzden kötü sözler yazmayacağım. kasıtlı açılan bu başlıkların amacı nedir? tek derdiniz kemalistler, ulusalcılar, cumhuriyetçiler mi oldu? dünya da her yer kan gölü. masum insanlar ölüyor biraz aklınızı o tarafa yorsanıza. hemen hemen her gün bu salak saçma başlıkları açıp insanların size küfretmesinden bu denli mi hoşlanıyorsunuz?
müslümansınız ya hani.. daha ramazan'ın ilk günü orucun ilk saatleri bu kadar kin kusmanız niye?
yazık gerçekten çok yazık.
peşinen not gs.
böyle ahlaksızlık, böyle şerefsizlik, böyle haysiyetsizlik olur mu amk? siz ne yapıyorsunuz ulan andavallar? yazıklar olsun size be! iki slogan atıp fanatiklik yapıcaksınız diye insanlıktan çıkıyorsunuz amk.
böyle ahlaksızlık, böyle şerefsizlik, böyle haysiyetsizlik olur mu amk? siz ne yapıyorsunuz ulan andavallar? yazıklar olsun size be! iki slogan atıp fanatiklik yapıcaksınız diye insanlıktan çıkıyorsunuz amk.
milliyet.com.tr'ye giren var mı ki, girmiyoruz kampanyası yapıyorsunuz amk.
tanım; beşiktaşlı kardeşlerin yıllar sonra gelen haklı tepkisidir.
tanım; beşiktaşlı kardeşlerin yıllar sonra gelen haklı tepkisidir.
69,90 rakamını 6,990 tl yazarak ekşi'de gündem olabilmiş morhipo çalışanına selam olsun!
(bkz: zika sen kimsin ya)