milliyet.com.tr'ye giren var mı ki, girmiyoruz kampanyası yapıyorsunuz amk.
tanım; beşiktaşlı kardeşlerin yıllar sonra gelen haklı tepkisidir.
17.05.2016 · 50. sıra
haters gonna bad
09:50