cumhurbaşkanımız fanidir demiyor, fani olarak görüyor diyor. düzgün okuyalım.
Sık geçen başlıklar
kalosdias 9
ekşi profilibaşına bir şey gelmeyeceğinden emin olduğu için böyle çemkiriyor.
türk halkının genel özelliğidir. ezebileceğini ezer acımaz.
olayın ne olduğunu bilmediğim için haklıdır haksızdır diyemem ama karşısındaki hasta kadın bir savcı olsaydı böyle bağıramazdı veya ne idüğü belirsiz bir maganda olsaydı ancak akşam twitterdan ağlardı.
türk halkının genel özelliğidir. ezebileceğini ezer acımaz.
olayın ne olduğunu bilmediğim için haklıdır haksızdır diyemem ama karşısındaki hasta kadın bir savcı olsaydı böyle bağıramazdı veya ne idüğü belirsiz bir maganda olsaydı ancak akşam twitterdan ağlardı.
(bkz: çıkar telefonunu göster)
aynı zeka seviyesi!
aynı zeka seviyesi!
işte bu özgürlüğe hastayım. film iyidir kötüdür zevklere göre değişir ama adamlar bir filmde amerikan hükümetini, medyasını, halkını, iş dünyasını itin götüne güzelce sokup sokup çıkarmışlar ve hala evlerindeler!
başka ülkede olsa (bizden çok uzak bir ülkede) daha filmin senaryosu yazılmadan alayı terörist ve vatan haini ilan edilip tutuklanırlardı ve yıllarca yargılanmayı beklerlerdi!
başka ülkede olsa (bizden çok uzak bir ülkede) daha filmin senaryosu yazılmadan alayı terörist ve vatan haini ilan edilip tutuklanırlardı ve yıllarca yargılanmayı beklerlerdi!
türk kahvesinin yerine flat white teklif eden mal trollerin bulunduğu başlık. bir de 30 küsür ülke gezmiş de bık bık.
tamam türk kahvesi favorim değildir ama azıcık mantıklı kürtçülük yapın siz de.
çayın yerine de limonata için falan der bu denyolar. aldırış etmeyin...
tamam türk kahvesi favorim değildir ama azıcık mantıklı kürtçülük yapın siz de.
çayın yerine de limonata için falan der bu denyolar. aldırış etmeyin...
emniyet ulaşmış gereğini yapıyor diye biliyorum?
yıllardır devasa bir israf olarak gördüğüm serpme kahvaltı olayını sonunda birilerinin farkettiğini görmemi sağlayan haber.
dünyanın en büyük israflarındandır serpme kahvaltı. sadece sofra kalabalık görünsün diye onlarca kalitesiz ve herkesin yemeyeceği malzemeyi sofraya dayayıp milletin karnını en ucuz olan hamur işleriyle doyurmak gibi saçma bir sektör oluştu türkiye'de.
o şaşalı görünen sofralarda açıkçası bir miligram tereyağı, kibrit çöpü* büyüklüğünde bir iki peynir, azıcık bal ve (varsa) birazcık yumurta dışında kayda değer hiçbirşey bulamazsınız.
onun yerine o paranın yarısına bir peynirli omlet, adam gibi tereyağı ve domates salatalık maydanozdan ibaret bir kahvaltı hazırlansa çok daha makbule geçecek...
dünyanın en büyük israflarındandır serpme kahvaltı. sadece sofra kalabalık görünsün diye onlarca kalitesiz ve herkesin yemeyeceği malzemeyi sofraya dayayıp milletin karnını en ucuz olan hamur işleriyle doyurmak gibi saçma bir sektör oluştu türkiye'de.
o şaşalı görünen sofralarda açıkçası bir miligram tereyağı, kibrit çöpü* büyüklüğünde bir iki peynir, azıcık bal ve (varsa) birazcık yumurta dışında kayda değer hiçbirşey bulamazsınız.
onun yerine o paranın yarısına bir peynirli omlet, adam gibi tereyağı ve domates salatalık maydanozdan ibaret bir kahvaltı hazırlansa çok daha makbule geçecek...
yamulmuyorsam panama terzisi filminde konuyla ilgili bir replik vardı.
adam: hadi sevişelim mi?
kadın: daha ilk geceden seninle sevişmemi beklemiyorsun herhalde?
adam: bak güzelim ya bu işi bu gece ve önümüzdeki gecelerde yaparız ve mutlu bir hayatımız olur ya da 3 ay sonra yaparız ve geriye dönüp baktığımızda boşa geçirdiğimiz 3 aya üzülürüz ve pişmanlık duyarız.
kadın: verdim gitti o zaman.
adam: hadi sevişelim mi?
kadın: daha ilk geceden seninle sevişmemi beklemiyorsun herhalde?
adam: bak güzelim ya bu işi bu gece ve önümüzdeki gecelerde yaparız ve mutlu bir hayatımız olur ya da 3 ay sonra yaparız ve geriye dönüp baktığımızda boşa geçirdiğimiz 3 aya üzülürüz ve pişmanlık duyarız.
kadın: verdim gitti o zaman.
yamulmuyorsam panama terzisi filminde konuyla ilgili bir replik vardı.
adam: hadi sevişelim mi?
kadın: daha ilk geceden seninle sevişmemi beklemiyorsun herhalde?
adam: bak güzelim ya bu işi bu gece ve önümüzdeki gecelerde yaparız ve mutlu bir hayatımız olur ya da 3 ay sonra yaparız ve geriye dönüp baktığımızda boşa geçirdiğimiz 3 aya üzülürüz ve pişmanlık duyarız.
kadın: verdim gitti o zaman.
(bkz: bu da böyle bir anımdır.)
adam: hadi sevişelim mi?
kadın: daha ilk geceden seninle sevişmemi beklemiyorsun herhalde?
adam: bak güzelim ya bu işi bu gece ve önümüzdeki gecelerde yaparız ve mutlu bir hayatımız olur ya da 3 ay sonra yaparız ve geriye dönüp baktığımızda boşa geçirdiğimiz 3 aya üzülürüz ve pişmanlık duyarız.
kadın: verdim gitti o zaman.
(bkz: bu da böyle bir anımdır.)