yamulmuyorsam panama terzisi filminde konuyla ilgili bir replik vardı.
adam: hadi sevişelim mi?
kadın: daha ilk geceden seninle sevişmemi beklemiyorsun herhalde?
adam: bak güzelim ya bu işi bu gece ve önümüzdeki gecelerde yaparız ve mutlu bir hayatımız olur ya da 3 ay sonra yaparız ve geriye dönüp baktığımızda boşa geçirdiğimiz 3 aya üzülürüz ve pişmanlık duyarız.
kadın: verdim gitti o zaman.
(bkz: bu da böyle bir anımdır.)
28.01.2016 · 37. sıra
kalosdias
27.01.2016 17:18