Sık geçen başlıklar

erkeğe tanıştığı gece veren kız 2

ekşi'de gör
yamulmuyorsam panama terzisi filminde konuyla ilgili bir replik vardı.

adam: hadi sevişelim mi?
kadın: daha ilk geceden seninle sevişmemi beklemiyorsun herhalde?
adam: bak güzelim ya bu işi bu gece ve önümüzdeki gecelerde yaparız ve mutlu bir hayatımız olur ya da 3 ay sonra yaparız ve geriye dönüp baktığımızda boşa geçirdiğimiz 3 aya üzülürüz ve pişmanlık duyarız.
kadın: verdim gitti o zaman.

(bkz: bu da böyle bir anımdır.)
şimdi benimle birlikte tekrar ediyorsun: sevişmek.
neymiş, vermek değilmiş sevişmekmiş.

bir şey daha söyleyeceğim onu da tekrar et: sevişmek yemek yemek, nefes almak, susamak gibi doğal bir insan ihtiyacıdır.
neymiş, doğalmış.

o zaman ne yapmak gerekiyor, abuk subuk konuşmayıp, yaşayamaya bakmak, aklını bu işlere yormayıp insanlığa daha faydalı şeyler yapmak gerekiyor.

bilal'e anlatır gibi anlatarak elimden geleni yaptığımı düşünüyorum.

sabah sabah sinirlendiriyorsunuz.