Sık geçen başlıklar

doktora dokunmak konuşmak falan bu ne manyaklıktır 2

ekşi'de gör
kendi halinde sırasının gelmesini bekleyen bir çocuğu bir anda korkudan şu hale getirmek.
insanlarla sürekli iletişim halinde olduğu bir meslek seçip, onca eğitime rağmen iletişimin bağırıp çağırma üzerine kurulu olamayacağını henüz anlayamamış olmak.
yaşananlara rağmen kadıncağız almış çocuğunu sessiz sakin giderken arkasından "10.000 lira ödersin, o kadar paran varsa tabi" diyerek her şeyi maddiyata indirgediğini bu derece üstüne basarak haykırmak.

ne denir ki, hasta olarak karşılaşmak istemeyeceğiniz bir doktor içeren videodur.
başına bir şey gelmeyeceğinden emin olduğu için böyle çemkiriyor.

türk halkının genel özelliğidir. ezebileceğini ezer acımaz.

olayın ne olduğunu bilmediğim için haklıdır haksızdır diyemem ama karşısındaki hasta kadın bir savcı olsaydı böyle bağıramazdı veya ne idüğü belirsiz bir maganda olsaydı ancak akşam twitterdan ağlardı.