tayyip ve bahçelinin zaferidir.
7 hazirandan beri "erken seçim" diyen bu ikili sonunda emellerine kavuştu.
akp tamam neyse ama mhp'yi bu millet asla unutmamalı. adamlar kuruldukları günden beri ülkeye takoz olmaya devam ediyorlar.
Sık geçen başlıklar
stargate solucani 10
ekşi profilibu adam hükümete darbe yapılacak soruşturmasını yürütüyordu şimdi hükümete darbe yapıyor diye suçlanıyor.
ciddi ciddi bu kadar fitne, riyakarlık, gerçeğe, pisliğe rağmen hala insanım, müslümanım deyip akp'ye destek verenler var.
şu allahın belası olaylar somali'da olsa halk "bi dur" derdi. burada ise allahın belası muhafazakarlık güdüsü yüzüne bu adamlar yüzde 40 seviyesinde yüzüyor.
cidden delirmemek el de değil.
ciddi ciddi bu kadar fitne, riyakarlık, gerçeğe, pisliğe rağmen hala insanım, müslümanım deyip akp'ye destek verenler var.
şu allahın belası olaylar somali'da olsa halk "bi dur" derdi. burada ise allahın belası muhafazakarlık güdüsü yüzüne bu adamlar yüzde 40 seviyesinde yüzüyor.
cidden delirmemek el de değil.
neden şimdi. ?? aradan neredeyse 1 sene geçmiş de neden şimdi. ??
o değil yüzde 50'yi zor tutuyorum diyen kişi varken neden selo. ??
ulan her şey başkanlık için di mi sizi gidi kan emici vampirler.!!
o değil yüzde 50'yi zor tutuyorum diyen kişi varken neden selo. ??
ulan her şey başkanlık için di mi sizi gidi kan emici vampirler.!!
hayat amacı sağ iktidarların altına yatmak olan bir parti için doğal bir eylemdir.
ama sorsan stepne değiller, ilkeleri falan var.
ama sorsan stepne değiller, ilkeleri falan var.
ülkücüler çekik gözlü döverken, dinci yobazlar hilafet yürüyüşü yaparken ölü talidi yapan polisin yaptığı muhteşem olaydır.!!
ülkücü terörizmi denen şeye yeni bir örnektir. adamların tek bildiği kan, katliam ve linç. başka bir şey bildikleri yok. beyinleri sadece işid kafası ekseninde çalışıyor.
zaten amerika'nın kurduğu ve yetiştirdiği bir zihniyetten başka bir şey bekleyemezsiniz.
zaten amerika'nın kurduğu ve yetiştirdiği bir zihniyetten başka bir şey bekleyemezsiniz.
bahçeli ve mhp sayesinde yine coşan ve eski haline dönen kişinin beyanı.
stepnesi kaosu verdikçe adam da beslenip coşuyor adeta.
stepnesi kaosu verdikçe adam da beslenip coşuyor adeta.
kimsenin çıldırmadığı anca çin lokantası basıp, türk vatandaşı dövenlerin zekasında olan bir ülkücünün iddia edeceği durumdur. (bkz: beyni yok fikri var)
- 4 tane şiir kitabı çıkarmış,
- 12 tane siyasi kitap yazmış,
- rabindranath tagore, ezra pound, t. s. eliot, bernard lewis'in eserlerini türkçeye çevirmiş,
işte böylesi adama hala bok atanlar var. kişi kendinden bilirmiş işi diye boşa dememişler ne de olsa.
- ayrıca, üniversite mezunu olmadığı için cumhurbaşkanı adayı olamamış, koalisyon partilerinin "bu hükmü değiştirelim" önerisiini ise rededecek kadar onurlu ve harika bir insandır.
işte şimdi hırsıza tapanların bok attığı insandır. egosu ile, kibiri ile ülkeye ateşe atanlara selam duranların bok attığı insandır. kişilik meselesi işte. adam sahte bir diploma ile veya bu öneriyi kabul ederek cumhurbaşkanı olabilirdi ama olmadı. çünkü onur, şeref, haysiyet gibi kavramları elinde tutan "son başbakandı".
- 12 tane siyasi kitap yazmış,
- rabindranath tagore, ezra pound, t. s. eliot, bernard lewis'in eserlerini türkçeye çevirmiş,
işte böylesi adama hala bok atanlar var. kişi kendinden bilirmiş işi diye boşa dememişler ne de olsa.
- ayrıca, üniversite mezunu olmadığı için cumhurbaşkanı adayı olamamış, koalisyon partilerinin "bu hükmü değiştirelim" önerisiini ise rededecek kadar onurlu ve harika bir insandır.
işte şimdi hırsıza tapanların bok attığı insandır. egosu ile, kibiri ile ülkeye ateşe atanlara selam duranların bok attığı insandır. kişilik meselesi işte. adam sahte bir diploma ile veya bu öneriyi kabul ederek cumhurbaşkanı olabilirdi ama olmadı. çünkü onur, şeref, haysiyet gibi kavramları elinde tutan "son başbakandı".
bunun adına demokrasi diyoruz ama demokrasiden bi haber ve başkanlık için götünü yırtanlardan bunu anlamasını beklemek hata olur.
zira;
2002 yılında yüzde 34 oyla 363 vekil alırken; demokrasi, milli irade oluyor. seçim sistemi çok güzel sende gelsene oluyorken,
2015 yılında yüzde 41 oyla 259 vekilir alırken; bu istem işlemez, muhafelet partileri sistemi kapatır, demokrasi mi bu, olmaz bu oluyor.
he canım. öyle bi sistem gelsin ki akp yüzde kaç oy alırsa alsın 367 vekil alsın.!! tam ortadoğu'daki arap kafası işte.
zira;
2002 yılında yüzde 34 oyla 363 vekil alırken; demokrasi, milli irade oluyor. seçim sistemi çok güzel sende gelsene oluyorken,
2015 yılında yüzde 41 oyla 259 vekilir alırken; bu istem işlemez, muhafelet partileri sistemi kapatır, demokrasi mi bu, olmaz bu oluyor.
he canım. öyle bi sistem gelsin ki akp yüzde kaç oy alırsa alsın 367 vekil alsın.!! tam ortadoğu'daki arap kafası işte.