bunun adına demokrasi diyoruz ama demokrasiden bi haber ve başkanlık için götünü yırtanlardan bunu anlamasını beklemek hata olur.
zira;
2002 yılında yüzde 34 oyla 363 vekil alırken; demokrasi, milli irade oluyor. seçim sistemi çok güzel sende gelsene oluyorken,
2015 yılında yüzde 41 oyla 259 vekilir alırken; bu istem işlemez, muhafelet partileri sistemi kapatır, demokrasi mi bu, olmaz bu oluyor.
he canım. öyle bi sistem gelsin ki akp yüzde kaç oy alırsa alsın 367 vekil alsın.!! tam ortadoğu'daki arap kafası işte.
13.06.2015 · 11. sıra
stargate solucani
12.06.2015 12:13 ~ 12:21