Sık geçen başlıklar
eğer doğruysa, birazdan buralar o kadar sövdükleri kadına şimdi methiyeler düzecek ekşicilerle dolacaktır.
arkasında fetö yoktu himmet ile dua ile bir yere gelemedi

arkasında aziz yoktu parayla tehditle bir yere gelemedi

sadece şeref ve hakkı vardı ama bu ülkede bunlar bi para etmedi
kazıklanacağım hissi olabilir. çünkü ağzın laf yapan biri değilsen aynı malı başkasından pahalı alma ihtimalin var ve de bu beni deli ediyor. avm'deki mağazalarda belki daha pahalıya alırım ama herkesin aynı paraya aldığını bilmek içimi rahatlatıyor.
aga bence bu adam 41-42'ye kadar oynar, beşiktaş'ta jübile yapar, sonra forması emekliye sevkedilir, vodafone arenanin bir yerine asılır, sonra teknik ekibe girer, sonra bir gün ölür ve nevzat demir tesislerine gömülür, beşiktaş meydanına da türbesi yapılır.

ek:girdiğim entryi okudum, kendi kendime o kadar gaza geldim ki şimdi kartal yuvasına gidip formasını alıyorum.