Sık geçen başlıklar

yazılımcı maaşlarının aşırı fazla olduğu gerçeği 3

ekşi'de gör
200k gibi rakamlar abartı olsa da maaşlar uluslararası bazda çok yüksek değildir. istisnalar elbet vardır ama türkiye şartlarında öyle 150 200 bin liralar çoğu insan için hayal. senior adamlar bile 50 bin alsa şükür eder.

aşağıdaki araştırma piyasa için elle tutulur en iyi araştırma diyebilirim.

https://oncekiyazilimci.medium.com/…23-25156bf50800
ne oldu ogretmenler, doktorlar sizin trolluklerinize bagisiklik mi gelistirdi de yazilimcilara salca olmaya basladiniz?
alın size palet, alın size tuval, alın size fırça kopyalayın yapıştırın mona lisa'yı çizin.