kürtcoin esprisi gelecektir buralara, onceden belirteyim. cok ayip bir durum.
Sık geçen başlıklar
iki kere ucuruldum konduktor onayla beni 14
ekşi profilibuna 50.000 100.000 ve uzeri yatiran adama saygi duyarim, yatirim nedir bazen risktir, bazen risksizdir, bazen de ikisinin karisimidir.
su orospu cocuklarina uyuz oluyorum, 200 dolarlik bitcoin almis, sabah aksam bitcoin borsasini takip edip, ovdukce ovuyor, bitcoin reklam botuna donmus adam.
ikinci ve en gicik oldugum orospu cocugu turu ise su, gecen yaz is icin kredi cektim, benim hayatim bitcoin'den daha riskli elde ne var ne yoksa giyecek aliyoruz satiyoruz, 85.000 dolarim var, christmas gelecek is 4 katina cikacak ona yirtiniyorum. adam bana diyor ki bitcoin al onla gelecek yaz uc(3) ev alirsin.
yemin ederim hayatimda kimseyi oyle sikesim gelmemistir. cebimdeki son paraya kadar bitcoin'e yatiracam, evde 2 cocuk var, evin borcu, arabanin borcu var, is icin bi ton borcum var.
bitcoin %50 deger kaybederse hayatim sikilecek gelmis bana akil veriyor orospu cocugu. sokakta kalsak bize bakacak bu amin oglu.
o yuzden bu basligi okurken bu insanlara denk gelirsem direk eksiyi basiyorum. bitcoin'i seven insanlara degil, ne var ne yoksa satin yatirin diye konusanlara, hic birseyi olmayan adamin kaybedecek bir seyi yok, butun parayi yatir diyor.
su orospu cocuklarina uyuz oluyorum, 200 dolarlik bitcoin almis, sabah aksam bitcoin borsasini takip edip, ovdukce ovuyor, bitcoin reklam botuna donmus adam.
ikinci ve en gicik oldugum orospu cocugu turu ise su, gecen yaz is icin kredi cektim, benim hayatim bitcoin'den daha riskli elde ne var ne yoksa giyecek aliyoruz satiyoruz, 85.000 dolarim var, christmas gelecek is 4 katina cikacak ona yirtiniyorum. adam bana diyor ki bitcoin al onla gelecek yaz uc(3) ev alirsin.
yemin ederim hayatimda kimseyi oyle sikesim gelmemistir. cebimdeki son paraya kadar bitcoin'e yatiracam, evde 2 cocuk var, evin borcu, arabanin borcu var, is icin bi ton borcum var.
bitcoin %50 deger kaybederse hayatim sikilecek gelmis bana akil veriyor orospu cocugu. sokakta kalsak bize bakacak bu amin oglu.
o yuzden bu basligi okurken bu insanlara denk gelirsem direk eksiyi basiyorum. bitcoin'i seven insanlara degil, ne var ne yoksa satin yatirin diye konusanlara, hic birseyi olmayan adamin kaybedecek bir seyi yok, butun parayi yatir diyor.
(bkz: tavsanlar icinde uyusun)
adamlar deplasmanda iki tane sapliyor hala defans yapiyor deniliyor. napsin bizim takimlar gibi acilip bes gol yesin ve bir gol mu atsin.
juventus sampiyonlar ligi yari finaline kalmis, deplasmana gitmis ve maci 2-0 kazanmis ergenler hala defans yapiyorlar diye aglayarak bu takima laf ediyor.
siz 88-93 yillari arasinda serie a maclarini takip etseniz aglardiniz heralde, bazi haftalarda sekiz macin altisi 0-0 biterdi amk.
juventus sampiyonlar ligi yari finaline kalmis, deplasmana gitmis ve maci 2-0 kazanmis ergenler hala defans yapiyorlar diye aglayarak bu takima laf ediyor.
siz 88-93 yillari arasinda serie a maclarini takip etseniz aglardiniz heralde, bazi haftalarda sekiz macin altisi 0-0 biterdi amk.
bunca yillik galatasarayliyim efes'in elenmesini ve fener'in kupayi kazanmasini istiyorum.
nedenlerine gelirsek efes yillardir sacma sapan bir sistemle, sistemsizlik sistemiyle f4 kapisindan donuyor. kaza ile final four'a ciksa suraya yaziyorum fenerbahce'yi yener. daha iyi takim oldugu icin degil ama gotlugune yener, kendi ulkesi, kendi salonu bir sekilde cska'dan daha sansli olur fener karsisinda.
fener'in niye kazanmasini niye istiyorum ben de bilmiyorum amk ama bir emek var, obra gibi bir adam var ve son 3 senedir bir istikrar var. en buyuk nedeni ise bu tinercilerden sonra fenerbahce bana sevimli gelmeye basladi amk.
nedenlerine gelirsek efes yillardir sacma sapan bir sistemle, sistemsizlik sistemiyle f4 kapisindan donuyor. kaza ile final four'a ciksa suraya yaziyorum fenerbahce'yi yener. daha iyi takim oldugu icin degil ama gotlugune yener, kendi ulkesi, kendi salonu bir sekilde cska'dan daha sansli olur fener karsisinda.
fener'in niye kazanmasini niye istiyorum ben de bilmiyorum amk ama bir emek var, obra gibi bir adam var ve son 3 senedir bir istikrar var. en buyuk nedeni ise bu tinercilerden sonra fenerbahce bana sevimli gelmeye basladi amk.
bugun ruzgardan sapkam ucunca soyledigim laf.
orospu cocugu degil cunku sol frame de sansur oldugu icin, sadece orspu cocugu ruzgar diyebildim.
orospu cocugu degil cunku sol frame de sansur oldugu icin, sadece orspu cocugu ruzgar diyebildim.
tayyip erdogan'in cikip artik oy vermeyin yeter demesi, baska turlu oy vermeyi birakacak gibi degiller.
larry bird'u falan siktir edin bu adamlar gece 2-3 gibi uyanip nasil mac yapiyorlar onu anlamiyorum.
orta sahadan basket olacak mactir.
orta sahadan basket olacak mactir.
sabah kalktigimdan beri hakkinda birseyler okudugum kisi.
adama tmsf el koydu sandim meger durum farkliymis.
ben olayi merak ettigim icin yazmistim ama konu yine verse sikmez misin esigine gelmis.
edit: verse sikmez misin kalibi kadinlar icin kullaniliyormus karistirmisim. uyaranlar icin tesekkurler.
sikse vermez misin o zaman.
adama tmsf el koydu sandim meger durum farkliymis.
ben olayi merak ettigim icin yazmistim ama konu yine verse sikmez misin esigine gelmis.
edit: verse sikmez misin kalibi kadinlar icin kullaniliyormus karistirmisim. uyaranlar icin tesekkurler.
sikse vermez misin o zaman.
cocugunun adini olcan koyacaktir.
laptop'i desktop gibi kullanip, bununla gurur duyan, ustune 5 yil kullandigini soyleyenleri de gostermistir.
ben de buzdolabinda sakladim 7 sene cikarinca hala iyiydi.
ben de buzdolabinda sakladim 7 sene cikarinca hala iyiydi.
kafasi karismis bir insan istegi.