bunca yillik galatasarayliyim efes'in elenmesini ve fener'in kupayi kazanmasini istiyorum.
nedenlerine gelirsek efes yillardir sacma sapan bir sistemle, sistemsizlik sistemiyle f4 kapisindan donuyor. kaza ile final four'a ciksa suraya yaziyorum fenerbahce'yi yener. daha iyi takim oldugu icin degil ama gotlugune yener, kendi ulkesi, kendi salonu bir sekilde cska'dan daha sansli olur fener karsisinda.
fener'in niye kazanmasini niye istiyorum ben de bilmiyorum amk ama bir emek var, obra gibi bir adam var ve son 3 senedir bir istikrar var. en buyuk nedeni ise bu tinercilerden sonra fenerbahce bana sevimli gelmeye basladi amk.
30.04.2017 · 27. sıra
iki kere ucuruldum konduktor onayla beni
29.04.2017 01:22 ~ 03:02