güle güle belgin abla..
Sık geçen başlıklar
camelkahverengi 13
ekşi profiliba beyli bala bula bamburleyli bap bup. ca ceyli cala cula camburleyli cap cup. da deyli dala dula damburleyli dap dup yazıyor.
debriyaj fm sahipsiz kaldı..
artık kimse dolar sikimin boyunu geçti şakası yapamıyor. türk ekonomisi işte böyle siker adamı
şehit askerimiz müslüm özdemir’in ailesi depremzeymiş.
ailesinin yaşadığı çadıra türk bayrağı asılmış.
konteynerda bile değil? ocak ayında neredeyse 1 sene geçmiş bu insanlar hala neden çadırda? bu ülke 2.5 trilyon vergi toplamış bu şehit ailesi neden çadırda? 4 kat ödediğimiz mtv nereye gitti.
bazı yazarlar bu utanç bizim yazmış.
benim niye utancım oluyor mk. sorumlu olanların utancı
ailesinin yaşadığı çadıra türk bayrağı asılmış.
konteynerda bile değil? ocak ayında neredeyse 1 sene geçmiş bu insanlar hala neden çadırda? bu ülke 2.5 trilyon vergi toplamış bu şehit ailesi neden çadırda? 4 kat ödediğimiz mtv nereye gitti.
bazı yazarlar bu utanç bizim yazmış.
benim niye utancım oluyor mk. sorumlu olanların utancı
bedava sik koy, bu aziz millet yine sıraya giremeyip izdiham yaratir.
ölmesi...
iyi ki konunun uzmanı değilsin.
10 liralık mı? 1,5 lt su 10 lira.en son 1999 da 10 liraydı tişörtler
yarını düşünmeden köpek gibi sürekli üremeleri..
karadenizde bulunan doğal gazı kara topraklarına ulaştırmak için borular önce vatandaşa doşeniyor galiba
dışişleri bakani ingilizce konusabiliyor haberi yapmışlar..