şehit askerimiz müslüm özdemir’in ailesi depremzeymiş.
ailesinin yaşadığı çadıra türk bayrağı asılmış.
konteynerda bile değil? ocak ayında neredeyse 1 sene geçmiş bu insanlar hala neden çadırda? bu ülke 2.5 trilyon vergi toplamış bu şehit ailesi neden çadırda? 4 kat ödediğimiz mtv nereye gitti.
bazı yazarlar bu utanç bizim yazmış.
benim niye utancım oluyor mk. sorumlu olanların utancı
14.01.2024 · 1. sıra
camelkahverengi
13.01.2024 08:06