Sık geçen başlıklar

godofimmune 6

ekşi profili
hazırlık maçı üzerinden geçen sene nasıl şampiyon olduğumuza dair karalama yapılmaya çalışılan maç. nasıl şampiyon olduğumuzu merak ediyorsanız söyleyeyim: alkollü çıktığımız maçta en yakın rakibe şut çektirmeden 3 sallayarak.
beşiktaş'ın talebi absürt olmasa da bu bir fikstür şanssızlığıdır. daha önce de galatasaray vodafone parkta beşiktaşa yenilmişti, rövanş ise arenada oynanacakken pandemi patlak vermiş ve ligler ara vermeden o maçı seyircisiz oynamıştık ve puan kaybetmiştik. bu mantıkla o maç seyircili oynansa puan kaybetmezdik demek ile bjkli yöneticinin “gs deplasmanda oynayacak ve kaybedecekti” demesi aynı mantıktadır ve saçmadır.

örnek: gs içeride antepi yendi ama kırmızı kart yedi. orada bir oyuncusu ceza aldı ve devamındaki maçı etkiledi. bu durumu ne yapmamız gerekiyor ve bu durumda olan diğer takımları da?
çok hoş bir sezon finali ile biten dizi. oyuna bu kadar sadık kalmalarına gerçekten saygı duydum. önemli bir detay, 2.oyunu tek sezonda anlatmayacaklarmış. hikaye uzun olduğundan sezonlara bölünecekmiş. bu sayede 3.oyunun hikayesine de zaman kazandırılmış olunur.

--- spoiler ---

zürafa sahnesi yine yüzümüzü güldürdü. öncesinde joel'un 'hadi ellie seni yukarı kaldırayım şu merdiveni indir' dediği sahnede üçgen tuşuna basası gelenler, bir gün toplanıp bir kahve içelim be :'(
--- spoiler ---