Sık geçen başlıklar

tff'nin beşiktaş'ın teklifini reddetmesi 1

ekşi'de gör
beşiktaş'ın talebi absürt olmasa da bu bir fikstür şanssızlığıdır. daha önce de galatasaray vodafone parkta beşiktaşa yenilmişti, rövanş ise arenada oynanacakken pandemi patlak vermiş ve ligler ara vermeden o maçı seyircisiz oynamıştık ve puan kaybetmiştik. bu mantıkla o maç seyircili oynansa puan kaybetmezdik demek ile bjkli yöneticinin “gs deplasmanda oynayacak ve kaybedecekti” demesi aynı mantıktadır ve saçmadır.

örnek: gs içeride antepi yendi ama kırmızı kart yedi. orada bir oyuncusu ceza aldı ve devamındaki maçı etkiledi. bu durumu ne yapmamız gerekiyor ve bu durumda olan diğer takımları da?