buradan yeni nesil anne babalara sesleniyorum, çocuğunuzu 18'inde bi evlendirip boşatın, ilerde rencide edilmesin.
Sık geçen başlıklar
thinkos 13
ekşi profilikk-rte,
maalesef beraber gitmediler.
maalesef beraber gitmediler.
şimdi burada sayfalarca sövecek insanlar ama arkadaş ailemde kedi tüyü alerjisi olan insan var, hastaneye eczaneye v.s. girmek zorunda bari birbirine yakın 2 eczane olsun biri kedili biri kedisiz ne biliyim amk.
tamam hayvan sevimli ama kadın reaksiyon gösterip hastaneye gittiğimizde en az 4-5 saat müşahede altında kalıyoruz, nefes darlığı, serumlar, üstüne eve gidince günlerce ilaçlar, artarsa tekrar acil uğraş dur, e yaşlı insan hem eziyet hem de çok daha tehlikeli olabilir, azcık anlayış gösterin yav. çok zaruri alanlara hastaneye, eczaneye, yemek yerlerine girmeyiversin şu hayvanlar.
başlıklarda görüyorum yok kedi senden temiz yok bilmem ne değil işte kardeş şu hayvanla insanı bir tutma saçmalığını bir geçin artık. bu davranışlarınız hayvanlara da zarar veriyor, bakıyorum kimse kedilere kışt demiyor hayvanlar tehlikeli yerlere girip alışıyor, sonra araba motorunda parçalanan, elektrik çarpan, yolda ezilen, la azcık çekinik olsunlar ki hayatta kalsınlar. cahil cesareti yüklediniz hayvanlara.
tamam hayvan sevimli ama kadın reaksiyon gösterip hastaneye gittiğimizde en az 4-5 saat müşahede altında kalıyoruz, nefes darlığı, serumlar, üstüne eve gidince günlerce ilaçlar, artarsa tekrar acil uğraş dur, e yaşlı insan hem eziyet hem de çok daha tehlikeli olabilir, azcık anlayış gösterin yav. çok zaruri alanlara hastaneye, eczaneye, yemek yerlerine girmeyiversin şu hayvanlar.
başlıklarda görüyorum yok kedi senden temiz yok bilmem ne değil işte kardeş şu hayvanla insanı bir tutma saçmalığını bir geçin artık. bu davranışlarınız hayvanlara da zarar veriyor, bakıyorum kimse kedilere kışt demiyor hayvanlar tehlikeli yerlere girip alışıyor, sonra araba motorunda parçalanan, elektrik çarpan, yolda ezilen, la azcık çekinik olsunlar ki hayatta kalsınlar. cahil cesareti yüklediniz hayvanlara.
çözüm basit. siktirin gidin.
arkadaşlar fayların bulunduğu derinlikte sıcaklık çok fazla, kola ve fantanın sıvı kalma imkanı yok haliyle orda çalışacak sıvacı bulamazsınız.
bu başlıkların hepsini bir çatı altında toplayamıyor muyuz? her gün sülalemi sikebileceğiniz miktarda paralarla teklif veriyorsunuz, hepsine ayrı ayrı cevap vermeyelim.
ikisinin de zekisi atatürkçüdür, birinin kafası çalışmayanları bölücü olur, kendi milletine düşman olur, sjw olur, diğerinin kafası çalışmayanları gider arapçıların masasına meze olur, stepne olur, ümmetçi olur.
boşaldaş.
bunu ciddiye alıp 500 küsür entari mi girdiniz aq.
aktrolleri bildin mi, hani erdoğanı desteklemiyorsan pkk lısın diyen orosbu evlatları, şimdi de kk yı desteklemiyosan rte cisin diyenleri peydahlanmış.
sosyal medyada yapılan anketlere bot hesaplarca manipüle edilen anketler demişsin kk'cı kardeş doğrudur sosyal medya manipülasyona açık bir yer, ama paylaştığın wiki sayfasındaki veriler çok mu güvenilir?
ortalama olarak kk önde dediğin 118 anketin 12 si avrasya ankete ait. aslında fıkra burada bitmeli ama devam edeyim.
anket sonuçlarını excell e alıyoruz, avrasya anketin sonuçlarını hem kk hem yavaş için süzdürüyoruz, neden kk nın en iyimser sonuçlarının avrasyadan çıktığını biliyoruz. 60-40 oran olan bile var(bkz: hassiktir bok)
peki sonuç ne mi kk-erdoğan 44-40 görsel (görsel için vpn i kapamak lazım)
yavaş-erdoğan 51-38 görsel
yani en kılıçdaroğlucu anket şirketine göre bile kk değil yavaş aday olmalıydı.
şimdi bu sonuçları bi tarafınıza monte edin ama katlamadan enlemesine zorlayın ki çıkan flaş belki erdoğanı nasıl iktidarda tuttuğunuzu anlamanızı sağlar. muhtar yardımcısı adayları sizi.
ortalama olarak kk önde dediğin 118 anketin 12 si avrasya ankete ait. aslında fıkra burada bitmeli ama devam edeyim.
anket sonuçlarını excell e alıyoruz, avrasya anketin sonuçlarını hem kk hem yavaş için süzdürüyoruz, neden kk nın en iyimser sonuçlarının avrasyadan çıktığını biliyoruz. 60-40 oran olan bile var(bkz: hassiktir bok)
peki sonuç ne mi kk-erdoğan 44-40 görsel (görsel için vpn i kapamak lazım)
yavaş-erdoğan 51-38 görsel
yani en kılıçdaroğlucu anket şirketine göre bile kk değil yavaş aday olmalıydı.
şimdi bu sonuçları bi tarafınıza monte edin ama katlamadan enlemesine zorlayın ki çıkan flaş belki erdoğanı nasıl iktidarda tuttuğunuzu anlamanızı sağlar. muhtar yardımcısı adayları sizi.