aktrolleri bildin mi, hani erdoğanı desteklemiyorsan pkk lısın diyen orosbu evlatları, şimdi de kk yı desteklemiyosan rte cisin diyenleri peydahlanmış.
Sık geçen başlıklar
kemal kılıçdaroğlu'na oy vermem diyen muhalif 6
ekşi'de gör“seke seke gidip oy verecen”, “eşşek gibi gidip oy verecen…”
dostum bunlar nasıl tabirler? muhalifiz dediysek koyun değiliz ki çobana ihtiyaç duyalım.
insanların tercihini daha en başında dinlememiş, neden onu seçelim diye beni bile henüz ikna edememiş adama, niye oy vereyim?
dostum bunlar nasıl tabirler? muhalifiz dediysek koyun değiliz ki çobana ihtiyaç duyalım.
insanların tercihini daha en başında dinlememiş, neden onu seçelim diye beni bile henüz ikna edememiş adama, niye oy vereyim?
bir yazar şunları söylemiş: "be amk. be gerizekalı. rte karşısında kim varsa vereceksin. hem de sike sike.
şu adam bir gitsin, sonra istediğine istediğin kadar ver."
amk salağı biz de diyoruz ki bu leblebi kafalı aday olursa, o adam gitmeyecek işte. aday olmasın, olmasın ki kazanalım!
şu adam bir gitsin, sonra istediğine istediğin kadar ver."
amk salağı biz de diyoruz ki bu leblebi kafalı aday olursa, o adam gitmeyecek işte. aday olmasın, olmasın ki kazanalım!
iyi adamsa cennete gitsin. iyi diye cumhurbaşkanlığı yapacak değil.
kılıçdaroğlu aday olursa kazanamayız. bitti.
kılıçdaroğlu aday olursa kazanamayız. bitti.
ya bu kk tayfası o kadar salak ki, gerçekten akıl alır gibi değil.
bakın, gerizekalıya anlatır gibi anlatalım. kk aday olsun, ilk turda muharrem ince'nin aldığı oy oranını bile yakalayamaz. o noktada da seçim ikinci tura kalır mı meçhul. hatta daha acısını söyleyeyim. altılı masa saçmalığı var ya, hah işte o altılı masanın siyasal islamcı tayfası gider rte'ye oy basar. yine de kk'ya oy vermez.
siz akıl yoksunlarına aklı başında muhaliflerin anlatamadığı da bu zaten. kk'nın alacağı oy belli, daha fazlasını kararsız seçmeni kendisine çekerek a-la-maz. kk aday olsun, bir beş sene daha akp iktidarına kendinizi hazırlayın. olay bu kadar net.
bakın, gerizekalıya anlatır gibi anlatalım. kk aday olsun, ilk turda muharrem ince'nin aldığı oy oranını bile yakalayamaz. o noktada da seçim ikinci tura kalır mı meçhul. hatta daha acısını söyleyeyim. altılı masa saçmalığı var ya, hah işte o altılı masanın siyasal islamcı tayfası gider rte'ye oy basar. yine de kk'ya oy vermez.
siz akıl yoksunlarına aklı başında muhaliflerin anlatamadığı da bu zaten. kk'nın alacağı oy belli, daha fazlasını kararsız seçmeni kendisine çekerek a-la-maz. kk aday olsun, bir beş sene daha akp iktidarına kendinizi hazırlayın. olay bu kadar net.
muhalifim.
değil kılıçdaroğlu, su şişesi olsun su şişesine oy veririm.
değil kılıçdaroğlu, su şişesi olsun su şişesine oy veririm.