Sık geçen başlıklar

fay kırıklarını neden sıvayla doldurmuyorlar 1

ekşi'de gör
arkadaşlar fayların bulunduğu derinlikte sıcaklık çok fazla, kola ve fantanın sıvı kalma imkanı yok haliyle orda çalışacak sıvacı bulamazsınız.