ben sevgimi gösteriyorum. birlikte dans da ediyoruz, ders de çalışıyoruz, alışveriş de yapıyoruz.
iletişim kuruyorum. bir şey konuşacakları zaman benden korkmalarına gerek olmadığını biliyorlar. saklamaları gerekmiyor.
neden bunları yapıyorum? çok mu zenginim ya da çok mu yumuşağım?
hayır!
iki gün sonra iki tatlı dile aldanmasınlar, güven ortamında olduklarını bilsinler diye.
velhasıl-ı kelam, bir baba kızına ama onu da şımartmadan her şeyiyle yanında olduğunu göstermeli ki iki gün sonra zorda olduğunda sığınacak bir dağı olduğunu bilsin.
Sık geçen başlıklar
yeni kullanici kaydi olmaz olsun 10
ekşi profiliesenyurt'a zafer partisi giremez, burası kürt yurdu deyince demokrat olursunuz.
ama pkk ile gönül bağı arşa çıkmış kravatlı teröristleri eleştirince faşist olursunuz.
burayı okuyanlar kimin ne olduğunu iyice görsün işte.
gayet de yerinde açıklamadır.
ama pkk ile gönül bağı arşa çıkmış kravatlı teröristleri eleştirince faşist olursunuz.
burayı okuyanlar kimin ne olduğunu iyice görsün işte.
gayet de yerinde açıklamadır.
kiracıyken iki evde de bunu çektim.
kendi evime gittiğimde yine çektim.
#159063626 mülk sahibi olmakla ilgisi yok, istediğin kadar yalıtım yaptır, ses yapmasa kül atıyor hayvanın evladı.
kendi evime gittiğimde yine çektim.
#159063626 mülk sahibi olmakla ilgisi yok, istediğin kadar yalıtım yaptır, ses yapmasa kül atıyor hayvanın evladı.
maçı kapadım, buraya yazmaya geldim.
lan olum sende zerre oyun okuma yok mu lan, barış alperle ikiniz kafayı kaldırmamaya yemin mi ettiniz aq.
ulan kanser edersiniz insanı be.
lan olum sende zerre oyun okuma yok mu lan, barış alperle ikiniz kafayı kaldırmamaya yemin mi ettiniz aq.
ulan kanser edersiniz insanı be.
abicim 45 yıldır galatasaray taraftarıyım.
uğruna dayak yedim, polisten kaçtım, askerde nöbeti bırakıp uefa finalini dinledim.
her oyuncuyu sevmeye çalıştım.
ama olmuyor abicim, isterde 100 asist yapsın, gol atsın, ben bu çocuğu sevemedim gitti.
ne egosunu sevebildim, ne de karakterini.
uğruna dayak yedim, polisten kaçtım, askerde nöbeti bırakıp uefa finalini dinledim.
her oyuncuyu sevmeye çalıştım.
ama olmuyor abicim, isterde 100 asist yapsın, gol atsın, ben bu çocuğu sevemedim gitti.
ne egosunu sevebildim, ne de karakterini.
bugün bir karton alıp kenara koyayım dedim. her bir büfe maksimum ya bir ya da iki paket veriyoruz dedi.
zar zor 7-8 paket sağdan soldan aldım.
tamam 5 liradan hesaplasam cebimde kalacak 35-40 lira para değil ama hiç kimse yeğenim biz zamanında yağ bulamıyorduk filan diye zırlamasın.
ekonomi öyle beter durumda ki, millet karaborsaya ürün atacak neredeyse.
ve bu sadece sigara, demek ki zaruri bir şey olsa tedarik edemeyeceğiz.
bu ticaret değil, düpedüz ahlaksızlık.
edit: üç kuruşun lafını yapacaksan içme diyenler oluyor. yurtdışına iş için gidiyorum, bir hafta oralarda fazla para vermeyeyim diye yanıma almak için niyetlendim.
zıkkımı içen parayı verir mevzu o değil, mevzu karaborsa olması.
zar zor 7-8 paket sağdan soldan aldım.
tamam 5 liradan hesaplasam cebimde kalacak 35-40 lira para değil ama hiç kimse yeğenim biz zamanında yağ bulamıyorduk filan diye zırlamasın.
ekonomi öyle beter durumda ki, millet karaborsaya ürün atacak neredeyse.
ve bu sadece sigara, demek ki zaruri bir şey olsa tedarik edemeyeceğiz.
bu ticaret değil, düpedüz ahlaksızlık.
edit: üç kuruşun lafını yapacaksan içme diyenler oluyor. yurtdışına iş için gidiyorum, bir hafta oralarda fazla para vermeyeyim diye yanıma almak için niyetlendim.
zıkkımı içen parayı verir mevzu o değil, mevzu karaborsa olması.
lan bu adam çıkıp dese ki " bu videoların hepsi montaj ben yaptırdım" bu millet yine çıkar da kk terörist der.
nasıl bir devirdeyiz, allahım aklıma mukayet ol.
nasıl bir devirdeyiz, allahım aklıma mukayet ol.
atatürk türk çocuğu arap çöllerinde canını vermeyecektir dedikten yüz küsur yıl sonra, türk çocuğu araplar yüzünden kendi memleketinde yer bulamayacak hale geldiyse hakikaten gaflet, delalet ve ihanet her yanı sarmış demektir.
sinirle yazdım, umarım haber yalan değildir.
sinirle yazdım, umarım haber yalan değildir.
36'da da okunur 50'de de okunur.
ama okunur mu diye sorularak okunmaz.
ben bu işi yapacağım diye başlanır, çalışılır ve mezun olunur.
tereddütle başlanan işte başarılı olmak mümkün değildir.
ama okunur mu diye sorularak okunmaz.
ben bu işi yapacağım diye başlanır, çalışılır ve mezun olunur.
tereddütle başlanan işte başarılı olmak mümkün değildir.
iki tane sarı göt görmek için, canım arap geleceğine ruslarla ukraynalılar gelsin diyen vatan hainlerine kapak gibi haber işte.
kimse gelmesin arkadaş, burası toplanma merkezi mi?
kimi kimin evinden kovuyorsun lan ayı!
edits: arkadaş mesaj atıp durmayın.
kocaman yazdım oraya kimse gelmesin diye.
rus da gelmesin, arap da gelmesin.
mülteci kampı oldu lan güzelim ülke!!
kimse gelmesin arkadaş, burası toplanma merkezi mi?
kimi kimin evinden kovuyorsun lan ayı!
edits: arkadaş mesaj atıp durmayın.
kocaman yazdım oraya kimse gelmesin diye.
rus da gelmesin, arap da gelmesin.
mülteci kampı oldu lan güzelim ülke!!