bugün bir karton alıp kenara koyayım dedim. her bir büfe maksimum ya bir ya da iki paket veriyoruz dedi.
zar zor 7-8 paket sağdan soldan aldım.
tamam 5 liradan hesaplasam cebimde kalacak 35-40 lira para değil ama hiç kimse yeğenim biz zamanında yağ bulamıyorduk filan diye zırlamasın.
ekonomi öyle beter durumda ki, millet karaborsaya ürün atacak neredeyse.
ve bu sadece sigara, demek ki zaruri bir şey olsa tedarik edemeyeceğiz.
bu ticaret değil, düpedüz ahlaksızlık.
edit: üç kuruşun lafını yapacaksan içme diyenler oluyor. yurtdışına iş için gidiyorum, bir hafta oralarda fazla para vermeyeyim diye yanıma almak için niyetlendim.
zıkkımı içen parayı verir mevzu o değil, mevzu karaborsa olması.
10.07.2023 · 42. sıra
yeni kullanici kaydi olmaz olsun
09.07.2023 18:59 ~ 20:53