Sık geçen başlıklar

bir babanın kızına yapabileceği en büyük iyilik 3

ekşi'de gör
ben sevgimi gösteriyorum. birlikte dans da ediyoruz, ders de çalışıyoruz, alışveriş de yapıyoruz.

iletişim kuruyorum. bir şey konuşacakları zaman benden korkmalarına gerek olmadığını biliyorlar. saklamaları gerekmiyor.

neden bunları yapıyorum? çok mu zenginim ya da çok mu yumuşağım?
hayır!
iki gün sonra iki tatlı dile aldanmasınlar, güven ortamında olduklarını bilsinler diye.

velhasıl-ı kelam, bir baba kızına ama onu da şımartmadan her şeyiyle yanında olduğunu göstermeli ki iki gün sonra zorda olduğunda sığınacak bir dağı olduğunu bilsin.
desteklemek, arkasında durmak.

bu sene okulum bitiyor geçenlerde babamla yüksek lisans düşüncemi paylaştım. kpss'yi denerken akademide de ilerlemek istiyorum dedim. sen nasıl istiyorsan öyle yap ben arkandayım seni desteklerim her zaman dedi. müthiş güçlü hissettiren bir şey bu. o yüzden babalar ve geleceğin babaları kızlarınızı destekleyin, arkasında durun. ben bu zamana kadar ne yaşadıysam başıma ne geldiyse ilk babama anlattım biliyordum ki babam bana kızmaz ve sorunlarımı çözmek için elinden geleni yapar.
ona her koşulda güvenmek ve inanmaktır. bugün bir hastam kızının yeni mezun hekim olduğunu tus çalıştığını söyledi ve şunları ekledi “benim kızım her şeyi başarır, yeter ki istesin”. kendi babamı gördüm amcada. kızı ne kadar şanslı ve evet ben de çok şanslıyım…