ben sevgimi gösteriyorum. birlikte dans da ediyoruz, ders de çalışıyoruz, alışveriş de yapıyoruz.
iletişim kuruyorum. bir şey konuşacakları zaman benden korkmalarına gerek olmadığını biliyorlar. saklamaları gerekmiyor.
neden bunları yapıyorum? çok mu zenginim ya da çok mu yumuşağım?
hayır!
iki gün sonra iki tatlı dile aldanmasınlar, güven ortamında olduklarını bilsinler diye.
velhasıl-ı kelam, bir baba kızına ama onu da şımartmadan her şeyiyle yanında olduğunu göstermeli ki iki gün sonra zorda olduğunda sığınacak bir dağı olduğunu bilsin.
18.03.2024 · 45. sıra
yeni kullanici kaydi olmaz olsun
17.03.2024 00:57 ~ 09:55