barınma hakkı insan hakkıdır, ancak sağlamakla sorumlu kurum devlettir. ev sahibini ucuza vermeye zorlamak mülkiyet hakkını gasp etmektir. doğrusu devletin kira yardımı yapmasıdır, parası varsa tabi ;)
Sık geçen başlıklar
mucist 5
ekşi profilibir de sanki talep çok fazlaymış gibi yazmışlar :d
tüm avrupa'nın en az mobilize olmuş ve kişi başına düşen araba sayısı en düşük olan ülkesi türkiye.
moldova vs. bile daha yüksek.
tüm avrupa'nın en az mobilize olmuş ve kişi başına düşen araba sayısı en düşük olan ülkesi türkiye.
moldova vs. bile daha yüksek.
yerine göre değişir. lamborghini ile almanya'dan türkiye'ye, üstelik halkının çoğu fakir olan köylerine gelen gurbetçiler görgüsüzlük yapmaktadır mesela.
onun dışında benzer örnekler verilebilir görgüsüzlük için, sırf arabası lüks diye kuralları tanımayanlar, her şeyi kendine hak görenler görgüsüzdür mesela.
arabasının türlü türlü fotoğraflarını sosyal medyaya yüklemek görgüsüzlüktür mesela.
ancak kendi parasıyla aldığı lüks aracıyla hayatına normal bir şekilde devam etmek oldukça normaldir.
zaten lüksün tanımı her ülkede farklıdır.
sizin lüks dediklerinizi avrupa'da işçi sınıfı kullanıyor.
onun dışında benzer örnekler verilebilir görgüsüzlük için, sırf arabası lüks diye kuralları tanımayanlar, her şeyi kendine hak görenler görgüsüzdür mesela.
arabasının türlü türlü fotoğraflarını sosyal medyaya yüklemek görgüsüzlüktür mesela.
ancak kendi parasıyla aldığı lüks aracıyla hayatına normal bir şekilde devam etmek oldukça normaldir.
zaten lüksün tanımı her ülkede farklıdır.
sizin lüks dediklerinizi avrupa'da işçi sınıfı kullanıyor.
terim benim için demet akalın, alişan ve nihat doğan klasmanında olduğundan hiçbir zaman izlemeyeceğim.
türk insanının ta kendisidir.
modern hayata ve demokratik değerlere hiçbir zaman ayak uyduramayan, çıkarcı, bencil, kurnaz halkın ta kendisidir.
aydınından cahiline kadar çok büyük bir çoğunluğu yobazdır.
eline gücü alan diğerini ezmenin peşine düşmektedir.
adalet ve eşitliğe uzak yaşamlarımız yine kendi eserimizdir.
ister kabul edin, ister ağlayın, zırlayın.
bu hükümet, bu yaşam koşulları bu toplumu çok güzel bir şekilde yansıtmaktadır.
modern hayata ve demokratik değerlere hiçbir zaman ayak uyduramayan, çıkarcı, bencil, kurnaz halkın ta kendisidir.
aydınından cahiline kadar çok büyük bir çoğunluğu yobazdır.
eline gücü alan diğerini ezmenin peşine düşmektedir.
adalet ve eşitliğe uzak yaşamlarımız yine kendi eserimizdir.
ister kabul edin, ister ağlayın, zırlayın.
bu hükümet, bu yaşam koşulları bu toplumu çok güzel bir şekilde yansıtmaktadır.