barinma temel haktir. buu saglayacak kurum da mal sahipleri degil devlettir.
ama, arkadas hala az kira veriyorsunuz diyorsunuz. kiraya verirken sozlesme yaptiniz mi, silah zoruyla mi imzalattilar size? o zaman mutluydunuz ya mis gibi kira gelecek diye.
gidin derdinizi iktidara anlatin niye kiraciya mir mir ediyosunuz. kira kontratinda zam oranlari belli ve sabittir, ustune bir de babalar gibi reis kararnamesi var. yoksa siz ev sahipleri olarak devletin kararlarina karsi mi cikiyorsunuz, terorist misiniz, fetocu mu.
yani kisacasi, kiracilariniza degil, partili cumhurbaskanina serzeniste bulunun. yerse...