sanırım her şey, yaya geçidinin üzerine 5 dakikalığına park eden veya trafik ışığı yeşilden sarıya döndüğünde gaza basan sürücülerin geçmişini sikmediğimiz gün başladı. bunların üç beş tanesini ortamıza alıp dinlene dinlene dövmediğimiz için giderek çoğaldılar ve başka alanlara da yayıldı bu arsızlık.
dükkanın önündeki kaldırımı ve yolu duba koyarak işgal eden, "oraya araba çekme mal gelecek" diye böğüren küçük esnafı da unutmayalım. o dubaları götlerine sokmadığımız için şimdi işgal ettikleri kaldırımı dükkana katmaya çalışıyorlar.
21.03.2024 · 11. sıra
dersaadet vapurlari kadrolu isportacisi
20.03.2024 12:15