türk çıkarsa ne olurmuş;
mesela geçen gün bir tanesi çıktı ve sığınmacıları savunmak için "ne var canım, biz de moğol istilasından kaçıp, sonradan gelmişiz buralara" dedi ya... işte onu bir daha diyemez.
ya da barbar türkler diyorlar ya, onu bir daha diyemezler.
18.05.2022 · 22. sıra
kafagitmisadam
17.05.2022 00:05 ~ 00:07